PDA

View Full Version : Beyers, ff op een rijtje



Raffel
17 juni 2003, 15:18
Het is bijna zover, ook een powerball voor mij. Waarschijnlijk dus:

Powerball + Z-5: 1470 uuro
Vintage 30 4x12: 890 uuro
--------------------------------
2360 uuro bij Beyers.

Kan iemand mij iets meer vertellen over hun ervaringen met Beyers en
tops en cabs naar NL laten komen? Ik wil m namelijk via nachname naar NL laten komen (postbode betalen dus)

Wat komt er bij qua verzekering + transportkosten? Ik kan geen wijs uit die site van ze. Ik zie alleen maar stuff over één of andere kaart, waarmee je in termijnen kan aflossen. En wat is ongeveer de levertijd?

LordRiffenstein
17 juni 2003, 19:15
Waarom rijd je niet tot daar? Vanuit Eindhoven zal je niet vele langer dan 2 uur onderweg zijn en kan je misschien nog eens wat andere versterkers testen!

Verder geen idee van verzendingskosten, ik ben mijn versterker daar gaan halen.

Mitch
17 juni 2003, 19:40
Onder rembours betalen (nachnahme, bah !) kost sowieso een euro of 15 vanuit Duitsland. Transportkosten kun je vast wel nakijken op de site van de Deutsche Post, net als hier TPG.



Ligt het nou aan mij of is dit echt zoiets waar je normaal gesproken zelf ook op kan komen :-?

signsofzodiac
17 juni 2003, 20:35
Rij er lekker heen man! Da's volgens mij goedkoper dan laten komen. Vanuit Eindhoven een niet zo lange rit lijkt me. En je weet wat je koopt :o !

Raffel
17 juni 2003, 21:54
ik ben lui :D

@ seymour paul: ik heb n hekel aan duits en ik snap dus ook maar de helft :)

Ok, rijden we er wellicht toch heen. In principe weet ik wel al wat ik wil, dus daar zou ik niet voor naar daar hoeven...

Mitch
17 juni 2003, 22:45
Mijn hekel aan de taal is waarschijnlijk net zo groot, maar het eerste jaar Duits heb ik nog redelijk opgelet, toch wel makkelijk soms :D

Duitse Startpagina......
Ben nu op Deutsche Post......
Hé. pakketten gaan daar via DHL !
Hmmmm, bellen voor prijsopgave bij verzenden van meerdere pakketten tegelijk, daar heb ik niets aan.
Nog meer bellen "wij maken graag een persoonlijke aanbieding" ROT OP !!!!!!! KL@TE D$%TSERS !!!!!!

Oké, bij TPG (ter vergelijk) gaan ze tot max. 20 kg. dus je zal wel vast zitten aan DHL of UPS of zo.

Goed, UPS Duitsland.....
Hè hè, een tabel :roll:
Oef ! Da's een flinke bom duiten: voor een pakket van rond de 30kg. een euro of 50..... maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik alleen de zones die vermeld staan niet helemaal kan thuisbrengen, dus ik kan je geen exacte prijs vertellen.

Rest mij na dit gesurf je te adviseren anders MP te bellen, er zijn daar ook gasten die Engels spreken als je dat makkelijker vind en dan kijken ze het na.

Raffel
17 juni 2003, 23:34
musik produktiv? daar zitten ook nederlanders toch? :)

Heej bedankt voor t uitzoeken hoef ik dat niet te doen :D

Ik denk dat t toch rijden wordt, aangezien je dus al aan de 50 euro zit waarschijnlijk :S
Het is namelijk sowieso 68 kg minstens als ik goed kan rekenen.

srv-man
18 juni 2003, 00:04
Rembours zendingen vanuit het buitenland zijn peperduur, volgens mij betaal je al zo´n 25 euro alleen aan de administratiekosten extra bovenop de gewone kosten van een rembourszending.
Rijd toch gewoon even naar Bochum, aardige lui, spreken volgens mij ook nog Engels en met een beetje handen en voetenwerk kom je er wel uit.

LordRiffenstein
18 juni 2003, 07:42
Over die verzendingskosten, ik denk dat bedrijven zoals Beyers wel een speciaal tarief krijgen om te verzenden want ik vermoed dat zij nogal wat opsturen.

Lekker naar daar, wat babbelen met Chris (ALTIJD Chris vragen als het om versterkers gaat bij Beyers) en wat spullen testen en het zal een leuke namiddag zijn :-D

Nicci
18 juni 2003, 09:01
sommige bedrijven rekenen geen kosten voor verzenden. als je maar genoeg bestelt.

Raffel
18 juni 2003, 09:08
ik denk dat ik gewoon ff mail, voor mij is het toch een stuk makkelijker momenteel om m gewoon te laten brengen. Als t een paar uujo's is heb ik t er wel voor over...

the_trooper
18 juni 2003, 11:35
Waarschijnlijk kan ik je vanavond of morgenavond meer zeggen hierover. Afgelopen maandag is namelijk mijn versterkertop vanuit Beyers op de post gegaan na een reparatie. Verzendkosten daarvoor waren 20 euro. Ik ben benieuwd of er nog allerlei extra kosten bovenop komen. Ik laat het hier wel ff weten.

Raffel
18 juni 2003, 15:33
ik heb het even aan chris gevraagd, hij zei 50 euro. Aangezien ik mijn pa al 25 euro kan betalen voor de benzine, denk ik dat ik um mooi laat brengen. Wat is 25 euro op bijna 2400 euro. Geld zat :D

Mitch
18 juni 2003, 16:21
Alles gut, alles klar :D

zZoRgO
18 juni 2003, 17:28
ik heb m'n powerball er besteld
was 34€ op een goeie week was ie der...

alles pico bello in orde!!