PDA

View Full Version : P&R - Jazz Versie van Stevie Wonder - Isn't She Lovely



DTmaster
8 november 2012, 15:02
Hallo,


We hebben al Sugesties/kritiek meegenomen voor de volgende video's bedankt daarvoor want daar



http://www.youtube.com/watch?v=X70BIWFUcpU



Mvg

DTmaster

jannest
11 november 2012, 11:45
auw.....................

DTmaster
11 november 2012, 23:23
waar suggereer je op :)

grayfink
11 november 2012, 23:58
Je bedoelt: wat insinueer je?
Ik denk dat hij laat doorschemeren dat het zeer aan zijn oren doet.
Bij mij is dat in elk geval wel zo, maar ja, ik heb geen verstand van jazz.

kenx
12 november 2012, 22:45
En helaas ben ik het eens met Grayfink... Leuk idee, alleen nog wat beter uitwerken :)

benwave
13 november 2012, 12:58
Ik heb het idee dat je het allemaal maar te licht opneemt.
Alsof je al gearriveerd ben, en dat is helaas niet het geval. meer dan eens ontbreekt het aan feel en muzikaliteit vind ik.
Je boeit niet echt, het komt arrogant over. Je doet net alsof het allemaal geen moeite kost, en wilt zeggen kijk mij eens goed zijn.
Vaak klinkt het rommelig, te snel opgenomen, te amateuristisch voor iemand die professioneel bezig wilt zijn.
Ik haal dan ook vaak niet het einde van je filmpjes.

DTmaster
14 november 2012, 11:40
je zegt het zelf al "je hebt het idee"

1 we zijn niet arogant en hebben gewoon lol

2 "Alsof je al geariveerd bent" is niet meer van toepassing aangezien ik geen professioneel muzikant meer wil zijn"

3 we hebben gewoon lol en als dat niet over komt dat kan ik daar ook weinig aan doen dus je mening daar kan ik helaas ook weinig mee

4 http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1352383639 deze reactie hoeven ook niet maar die snappen ons wel.... gewoon voor de lol NIET TE serieus



Mvg


Roderick

peter_heijnen
14 november 2012, 12:36
Hey Roderick, ik heb op je kanaal de dirtyloops drumvideo aangeklikt, dat lijkt anders al aardig serieus als je het mij vraagt! ;)