PDA

View Full Version : P&R - Jazz Versie van Stevie Wonder - Isn't She Lovely



DTmaster
8 november 2012, 15:02
Hallo,


We hebben al Sugesties/kritiek meegenomen voor de volgende video's bedankt daarvoor want daar



http://www.youtube.com/watch?v=X70BIWFUcpU



Mvg

DTmaster

jannest
11 november 2012, 11:45
auw.....................

DTmaster
11 november 2012, 23:23
waar suggereer je op :)

grayfink
11 november 2012, 23:58
Je bedoelt: wat insinueer je?
Ik denk dat hij laat doorschemeren dat het zeer aan zijn oren doet.
Bij mij is dat in elk geval wel zo, maar ja, ik heb geen verstand van jazz.

kenx
12 november 2012, 22:45
En helaas ben ik het eens met Grayfink... Leuk idee, alleen nog wat beter uitwerken :)

benwave
13 november 2012, 12:58
Ik heb het idee dat je het allemaal maar te licht opneemt.
Alsof je al gearriveerd ben, en dat is helaas niet het geval. meer dan eens ontbreekt het aan feel en muzikaliteit vind ik.
Je boeit niet echt, het komt arrogant over. Je doet net alsof het allemaal geen moeite kost, en wilt zeggen kijk mij eens goed zijn.
Vaak klinkt het rommelig, te snel opgenomen, te amateuristisch voor iemand die professioneel bezig wilt zijn.
Ik haal dan ook vaak niet het einde van je filmpjes.

DTmaster
14 november 2012, 11:40
je zegt het zelf al "je hebt het idee"

1 we zijn niet arogant en hebben gewoon lol

2 "Alsof je al geariveerd bent" is niet meer van toepassing aangezien ik geen professioneel muzikant meer wil zijn"

3 we hebben gewoon lol en als dat niet over komt dat kan ik daar ook weinig aan doen dus je mening daar kan ik helaas ook weinig mee

4 http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1352383639 deze reactie hoeven ook niet maar die snappen ons wel.... gewoon voor de lol NIET TE serieus



Mvg


Roderick

peter_heijnen
14 november 2012, 12:36
Hey Roderick, ik heb op je kanaal de dirtyloops drumvideo aangeklikt, dat lijkt anders al aardig serieus als je het mij vraagt! ;)

Wat betreft de versie isnt she lovely: jullie zijn te weinig bezig/bewust met/van de groove. Als je die samen weet te pakken ben je er. Zoek mekaar op! Grote geheim van Peter Tiehuis btw: als tijdens het spelen je timing/groove niet lekker is, echt alleen daarop concentreren. Als je de time dan voor mekaar krijgt, volgt de rest vanzelf.

benwave
14 november 2012, 12:49
je zegt het zelf al "je hebt het idee"

1 we zijn niet arogant en hebben gewoon lol

2 "Alsof je al geariveerd bent" is niet meer van toepassing aangezien ik geen professioneel muzikant meer wil zijn"

3 we hebben gewoon lol en als dat niet over komt dat kan ik daar ook weinig aan doen dus je mening daar kan ik helaas ook weinig mee

4 http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1352383639 deze reactie hoeven ook niet maar die snappen ons wel.... gewoon voor de lol NIET TE serieus



Mvg


Roderick

Een maand geleden lees ik dit nog van je ...."Pieter Pierrot en Roderick von Oven (DTmaster) zijn weer begonnen muziek te maken/arrangeren met dit keer het doel een podium weten te vinden en te halen"

Professioneel of niet, ik neem aan dat je toch het publiek wilt vermaken, en wat dat betreft is er nog werk aan de winkel

DTmaster
14 november 2012, 16:52
o dat hebben wel al gedaan en 1e geworden op een podiumbattle.. ben ff de naam krwijt maar ja!

jannest
14 november 2012, 21:00
4 http://www.gitaartabs.nl/cgi-bin/yab...num=1352383639 deze reactie hoeven ook niet maar die snappen ons wel.... gewoon voor de lol NIET TE serieus





Hadden een melige mood dus meer een jam ofzo SmilieHadden een melige mood dus meer een jam ofzo Smilie
je brengt het daar wel ff anders dan hier

maar ok humor, muziek en smaak
ieder z'n ding

DTmaster
15 november 2012, 16:13
Muziek zonder humor is voor mij geen uitlaatklep, als je serieus bezig wilt zijn en tuurlijk zijn we serieus bezig om onze nr's in elkaar te zetten maar we kunnen het goed met elkaar vinden that's all!


Azijnzeikers vind je overal dusss als we opnemen dan zijn we nou eenmaal zo, tja das dan arogant of whatever maar das ieder zijn ei.


Whatever makes you happy right?

benwave
15 november 2012, 17:12
Muziek zonder humor is voor mij geen uitlaatklep, als je serieus bezig wilt zijn en tuurlijk zijn we serieus bezig om onze nr's in elkaar te zetten maar we kunnen het goed met elkaar vinden that's all!


Azijnzeikers vind je overal dusss als we opnemen dan zijn we nou eenmaal zo, tja das dan arogant of whatever maar das ieder zijn ei.


Whatever makes you happy right?

Ach, het is de bedoeling dat het alleen mooi gevonden mag worden, dat wist ik niet. Zoals ik inderdaad al zei ... arrogant

DTmaster
15 november 2012, 19:59
Ja inderdaad zoals ik al zei jij bent een ongeloofelijke eikel!

Reel Big Fish
15 november 2012, 21:11
Heren, zullen we het anders allemaal even netjes houden?

Bedankt!

Duhsjaak
15 november 2012, 21:14
Hi R
Geen enkel stuk muziek gaat ervan vooruit als je anderen voor eikel uitmaakt.

Persoonlijk vind ik het wel prettig als mensen zichzelf niet al te serieus nemen, zolang ze hun muziek dan tenminste serieus nemen.
Dat lijkt bij jou/jullie niet helemaal te lukken.

Ik vind dit een behoorlijk gematigd forum en ik zou alvast er een voorstander van zijn om dat zo te houden.

Zo'n grote waffel vind ik eerlijk gezegd geen gezicht.
Groet, Gus

DTmaster
15 november 2012, 21:16
als hij ophoud dan zijn we klaar toch? want hij moet nu gewoon even stoppen met die attitude van hem.

Han S
15 november 2012, 21:21
Wat wil je, een mooie verpakking of een mooie inhoud? De kritiek die je krijgt is gratis advies, doe er je voordeel mee. Als jullie zouden spelen in de kroeg hier om de hoek dronk ik mijn pilsje snel leeg en was per direct vertrokken. Dat bedoel ik niet onaardig hoor, maar om het even heel plat te zeggen: het rammelt inplaats van dat het groove heeft. Luister naar wat Peter zegt, concentreer je op de groove en als die er is blijf ik met plezier zitten en bestel nog een biertje.

-Martijn-
15 november 2012, 21:29
Ik vind het wel goed gespeeld, maar er moet echt meer groove in jullie nummers. (Bij dit nummer vind ik het overigens al wel wat beter dan bij eerdere opnames.) Bij veel van de nummers die je speelt vind ik het origineel namelijk al een beetje in de categorie achtergrondmuziek vallen, vooral door gebrek aan dynamiek en te weinig verschil tussen de verschillende delen van het nummer. Een tweede gitaar erbij, wat minder groove omdat het nog net niet helemaal in de vingers zit, en je trekt het allemaal nog wat meer gelijk.
Al die ongeloofelijk irritante bekken en het er doorheen schreeuwen vind ik aanstellerij, jij vind het een uitlaatklep. Ieder z'n mening. Maar ik begrijp de commentaren hier wel een beetje.

DTmaster
16 november 2012, 00:34
zo is het maar net