PDA

View Full Version : GN - facebook - taptalk



Paul Schermer
6 november 2012, 22:54
Ik ben blije bezoeker van het gitaarnet forum en log mij in via de facebook connect optie.
zo af en toe logt de site mij automatisch uit, maar dat is niet zo'n probleem. even op "connect" drukken en ik ben er weer.

Ik maak sinds kort ook gebruik van Taptalk voor android, een app die het bekijken van fora makkelijker maakt. Echter, inloggen op het forum lukt mij niet! de inlog gegevens voor mijn facebook account lijken niet voldoende te zijn om in te loggen op het forum.

Zijn er meerdere gebruikers die tegen dit probleem aanlopen, of zie ik iets over het hoofd? Het lijkt mij sterk dat ik de enige taptalk gebruiker ben.

Fiendish
6 november 2012, 23:33
Tapatalk werkt alleen als het ook daadwerkelijk geinstalleerd is in de forum backend.
Dat is bij GN volgens mij nog niet zo, en of dat ooit gebeurd...
Lijkt me geen prioriteit, en aangezien het een hoop tijd, moeite (en misschien ook geld) zou kosten, zou ik er niet op gaan zitten wachten.

harrie-beton
7 november 2012, 00:03
ik ben van de tapatalk af, te veel vastlopers

interessander
7 november 2012, 00:15
Tapatalk werkt best ok, al loopt hij inderdaad wel eens vast op het laden van een foto uit een post, voor de rest vind ik het fijner werken dan de mobiele site.

Fiendish
7 november 2012, 01:49
Hmmm, heb net de source van het forum bekeken, ik zie wel een stukje code van tapatalk

<script type="text/javascript" src="/mobiquo/tapatalkdetect.js (http://www.gitaarnet.nl/view-source:http://www.gitaarnet.nl/mobiquo/tapatalkdetect.js)"></script>, dus m'n vorige post kun je vergeten.
Waarom het dan niet werkt durf ik niks over te zeggen...
Misschien tijd om je app te updaten ofzo ?

Baker
20 november 2012, 11:46
beetje off topic, maar de site loopt prima als je chrome voor android gebruikt. Geen tapatalk nodig.

Rooker
19 maart 2013, 18:44
Hallo..
Ik heb net mijn Samsung S PLus ingeruild voor de Samsung S 3...

Wanneer ik nu het forum op wil krijg ik bij elke knop die ik indruk de POP UP:

This Forum has een app for Android phone! Click OK to learn more about Tapatalk.

Ik heb geen zin om deze app te kopen, op mijn oude mobiel werkte alles prima. Ik word helemaal gestoord van deze irritante spam pop up en er valt nu gewoon niet mobiel te gitaarnetten. Heeft iemand anders hier ook last van en/of hoe los ik dit op.

Alvast bedankt :-)