PDA

View Full Version : Informatie Fernandes the Function Stratocaster



spijkie
5 november 2012, 12:30
Gisteren heb ik een Fernades the Function Strat gekocht maar kan hier geen informatie over vinden.
Het is een Strat model met 2 singel coils en 1 humbucker van Fernandes, zie link naar advertentie marktplaats (staat er nog op) http://link.marktplaats.nl/609152409.
Ben wel benieuwd welke type dat dit is dus als er mensen zijn die meer info hebben dan hoor ik het graag.
Gitaar bevalt uitstekend, speelt erg licht en het geluid bevalt me ook prima.

geert1976
5 november 2012, 12:47
Gisteren heb ik een Fernades the Function Strat gekocht maar kan hier geen informatie over vinden.
Het is een Strat model met 2 singel coils en 1 humbucker van Fernandes, zie link naar advertentie marktplaats (staat er nog op) http://link.marktplaats.nl/609152409.
Ben wel benieuwd welke type dat dit is dus als er mensen zijn die meer info hebben dan hoor ik het graag.
Gitaar bevalt uitstekend, speelt erg licht en het geluid bevalt me ook prima.

kwamen uit 83/84 meen ik mij te herinneren (zeker getuige de headstock).
Zal vanavond een even mijn brochures uitpluizen, als ik in mijn Fernandes brochures iets tegenkom, plaats ik het wel even.

marter544
5 november 2012, 12:50
Ziet er uit als een goede strat.. Die elementen schreeuwen jaren 80 (ik heb er geen verstand van, maar zo zie ik het)

geert1976
5 november 2012, 12:54
Ziet er uit als een goede strat.. Die elementen schreeuwen jaren 80 (ik heb er geen verstand van, maar zo zie ik het)

Moesten een soort van noiseless elementen voorstellen en zijn gemaakt door Gotoh, onderzijde is ook dischtgemaakt met een één of ander lijmachtig goedje en kunststof.

spijkie
5 november 2012, 15:01
Zou heel mooi zijn als je wat kan vinden, indien dit niet het geval is speelt ie er niet minder om. Ik heb nog niet een gitaar gehad die zo licht speelt...
kwamen uit 83/84 meen ik mij te herinneren (zeker getuige de headstock).
Zal vanavond een even mijn brochures uitpluizen, als ik in mijn Fernandes brochures iets tegenkom, plaats ik het wel even.