PDA

View Full Version : Digitech Bad Monkey inbus maat?



Bernardduur
1 november 2012, 14:42
Hey!

Weet iemand hier welke maat inbus de Digitech Bad Monkey gebruikt? Krijg dat ding niet open :)......... het is iig geen metrische maat want die heb ik allemaal liggen en die passen dus niet....... denk dus een Engelse maat.... maar net heel Nijmegen doorgefietst en nergens zoiets kunnen vinden.

peter_heijnen
1 november 2012, 16:55
Ik heb zo'n doos met zowel metrisch als engels uit de 5/10/15/enz bak, gewoon bij de gamma/praxis/enz vandaan.

Bernardduur
1 november 2012, 16:56
Al geweest maar geen succes. De zaak om de hoek heeft ze normaal wel maar nu even niet.

Heb t opgelost met een Torx T15 die wonderbaarlijk zichzelf goed vast kan grijpen

cluseau
1 november 2012, 17:45
Gewoon ff bestellen bij RS (http://nl.rs-online.com/web/p/folding-sets/0734466/).

Goed gereedschap is het halve werk en je boutjes blijven heel. :)

Dirk_Hendrik
1 november 2012, 18:33
Het setje op Conrad bestelnummer 829744 - 89 heeft me al talloze keren uit de brand geholpen met 10-tallen varianten op dit soort fratsen. Een keer meebesteld om een minimumorderbedrag vol te maken. Nooit meer misgegrepen. Kan het kwalitatief beter? Ja, uiteraard. Is het bang voor de buck? ja.

Bernardduur
1 november 2012, 22:17
Fantastisch! Bedankt voor de ideeen....... Iig is ze nu open en kan ze weer dicht maar dit ga ik zeker in de toekomst gebruiken!!