PDA

View Full Version : Hi!



Bryanvdst
1 november 2012, 09:34
Ook maar even voorstellen dan.

Ik ben Bryan, speel nu zo'n 4 jaar (weer) gitaar. Niet lang vergeleken met de veteranen hier geloof ik, maar toch.

Ben sinds kort de zanger/gitarist in een rock/grunge bandje en daarnaast nog gitarist/zanger in een beginnend ska-punkbandje. Hiervoor 3 jaar in een indierock bandje gespeeld, en heel even in een hardcore punkband.

Toedels!

Harry
1 november 2012, 11:00
welkom en veel plezier hier! Enne.. het gaat er ook niet om hoelang je speelt, maar wat je er mee doet. Ik speel al 30 jaar, maar heb nooit echt geoefend. Desondanks vind ik het nog steeds leuk.

Duhsjaak
1 november 2012, 13:25
Hi Bryan
Welkom. Wat een etiketjes allemaal!
Alles is indie of shoegaze. Draai indie af op de halve snelheid en dan heet het Pink Floyd. Dan moet je er wel diep gekweld bij kijken.

Ik moet even zeiken, want de halve wereld doet zijn best om dat spul te coveren en dan ben ik allang blij dat er weer iemand langskomt die wat anders gaat doen.

Afijn, wat zal ik klagen. Maak er een feestje van en misschien zien/horen we je terug bij 'sounds'.

Vriendelijekg roet, Gus

Bryanvdst
1 november 2012, 14:05
Thanks!

Haha tja etiketten, wat moet ik zeggen; Als ik zeg dat ik in allerlei "rockbands" heb gespeeld doet dat ook tekort aangezien ze allemaal behoorlijk verschillend klonken. Het is ook nooit goed :P

Hoop snel wat te kunnen laten horen :)