PDA

View Full Version : Voorstellen



Murathammond
31 oktober 2012, 20:45
Hoi, ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben eigenaar van de oefenstudio AmersForte (nieuw in Amersfoort) en wil mezelf aan alle gitaristen en muziekliefhebbers voorstellen. Daarnaast heb ik 2 eigen bands: Meggy Mae en Bluesbreeze (orgel trio). Ik ben dagelijks met muziek bezig, op het gebied van spelen, optreden, opnemen en begeleiden van bandrepetities.
Ik hoop hier veel te lezen en te schrijven!

Duhsjaak
31 oktober 2012, 22:46
Hi M
Hartelijke gelukwens met je goede smaak, en vooral dat je hebt gekozen voor deze club. Die, dat verdient vermelding, bij het juiste gebruik, de langste tijd zal meegaan.

Herken je dit soort teksten? Daarmee beginnen alle gebruiksaanwijzingen tegenwoordig.

Eerst een veer in je hmmmmm..... en dan gelijk een kat, want als het product stukgaat, dan heb JIJ het niet op de beste manier gebruikt.

Nou, dat zal je hier niet gebeuren.

Hartelijk welkom hier. Nu nog effe wachten op het welgemeende welkomstwoord van Harrie en dan kan het feest beginnen.
Welkom dus, en vraag ons de oren van het hoofd!
Vriendelijke groet, Gus

PS ik neem je niet in de zeik, ik zet altijd vriendelijke groet onder al mijn postings.
Echt waar! dus ook nu. leuk hè?

Harry
1 november 2012, 11:07
Daar ben ik dan Gus! Van harte welkom Murat, en dat je maar veel mooie klanken uit je orgel mag ontlokken! En veel plezier op dit gezellige forum.

Duhsjaak
2 november 2012, 08:40
Hi
@Harry
Sorry, effe OT

Georgina Verbaan is 32. Vegetariër sinds haar 20e. Uitgaande van de biologische vuistregel, dat je eens in de 7 jaar al je cellen hebt vernieuwd, heeft zij dus vegetarische borsten. En dat kon slechter denk ik. Die borsten noemt zij haar Harries.

Nou kun je stellen dat haar borsten weinig doen en alleen maar een beetje rondhangen, voor hetzelfde geld kun jij als Harry* het gevoel hebben dat je dus in goed gezelschap verkeert.

En twee keer nog wel. De eerste keer als Harry dus en de tweede keer op GN. Wat een mazzelpikkie ben jij zeg!

@Murat
Moet je dit nou heeeel serieus nemen? Nee toch?
Met vriendelijke groet, Gus

*sorry dat ik de eerste post je naam niet goed heb geschreven.

Harry
2 november 2012, 10:42
ja, ik vind dus dat je beter met een flink paar borsten geassocieerd kunt worden dan met tja... zoek dan maar eens een goede vergelijking. Of borsten vegetarisch zijn boeit me niet zo heel veel, de vorm is echter wel bepalend. En dat ze maar wat rondhangen kan ik alleen maar toejuichen, zwaar ingesnoerd in allerlei kledingstukken verliezen ze vaak veel van hun aantrekkelijkheid. Alhoewel we waarschijnlijk ook genoeg voorbeelden kunnen vinden van fraai verpakte borstpartijen.

Beste Murat, excuus dat we jouw topic misbruiken voor deze ontboezemingen, maar bedenk maar dat ze ontsproten zijn aan onze goede inborst.

Duhsjaak
3 november 2012, 19:36
Hi Murat
Zie hier een ontspoord en beschaafd gesprek tussen twee heren.

Ik maak daar noodzakelijkerwijs nog even een opmerking bij. Want ik ben daarin tekort geschoten.

@Harry
Als ik het terug lees, dan wordt dat stuk over veggies niet nader toegelicht.
Slordig.
Veggies worden vaak in verband gebracht met magere, bleke en slecht gevoede mensen. En laat ik nou bij de mevrouw in kwestie het idee hebben dat ze daar allemaal helemaal geen last van heeft?

From there...

Dus niet met de bedoeling wie dan ook tot veggie om te turnen. Meer in de ludieke zin.
Afijn. Alsof je een grap staat uit te leggen.

Vriendelijke groet, speciaal ook aan Murat, die ons gastvrijheid heeft geboden voor onze filosofische bespiegelingen. Tegen wil en drank.
Gus