PDA

View Full Version : G-force van TC wie heeft m? wat vind je?



Nocki
16 juni 2003, 22:18
hoi wat vinden jullie van de gforce van tc. goed? of niet.

nocki

Ic3gl0vE
16 juni 2003, 22:22
iedereen vindt de Gmajor ook goed... en jij niet... dus waarom vraag je het eigenlijk?


niet lullig bedoeld trouwens.

Nocki
16 juni 2003, 22:37
nou ja niet iedereen vind de gmajor geweldig. ik heb nu na een jaar al een stuk of 5 mensen gevonden die m hebben gehad en hoorden dat er wat miste. ook feedback heeft toegegeven dat er een is terug gebracht na een week door iemand die vond dat zn geluid te ver was aangetast. maar goed. het ligt dus aan de convertors en aan een of ander ding dat de ingang versterkt of juist niet versterkt. de gforce is heeft toch andere componenten dan de gmajor. dus.....
..



nocki

Mitch
16 juni 2003, 23:25
Ic3 = forum politie ? :???:

Laat Nocki gewoon zijn topic beginnen, die jongen hoeft zich niet te verdedigen

kokeleko
17 juni 2003, 08:58
Volgens mij kan de G-Force beter boeren in een parallele fx-loop dan een G-Majoor. En dat is volgens mij het aller grootste voordeel van de G-Force, ten opzichte van je Majoor.

Ic3gl0vE
17 juni 2003, 12:40
Ic3 = forum politie ? :???:


Nee. Ic3 was benieuwd waarom Nocki nog interesse in de Gforce had. Mensen die de Gmajor geweldig vinden, zullen de Gforce dan bijna ongetwijfeld ook geweldig vinden.

Nocki
17 juni 2003, 17:18
veel mensen kopen de gmajor vanwege de mogelijkheid tot schakelen van preamps enzo. de gforce is wat duurder en bestaat uit duurdere elementen. ook is het menu systeem anders. dus ik zoek gewoon mensen die er een hebben om me te vertellen of het leuk is.
natuurlijk klinkt tie beter dan een paar goedkope pedaaltjes en zal die ook lekker klinken maar daar zoek ik niet naar. ik zoek naar echte gebruiks info...
Nocki

Mitch
17 juni 2003, 19:44
Sorry Nocki, nog een bericht zonder info:

@Ic3 : ik lees nu pas dat je er onder had gezet "niet lullig bedoeld" :oops:
Was al laat hè.... :D

Ic3gl0vE
17 juni 2003, 22:40
't is nu later en ik ben nog steeds in staat om jouw post te lezen ;)