PDA

View Full Version : MP metaliteit



Pagina's : 1 [2]

interessander
5 november 2012, 17:10
Ik heb touwens ook al twee keer een geslaagde ruildeal gemaakt met pedaaltjes. De laatste betrof van beide kanten een zelfbouw pedaal, die zijn sowieso al moeilijker te verkopen, dus het kwam goed uit dat we allebei iets anders zochten. het vertrouwen moet er wel zijn van beide kanten aangezien je niet eerst gaat wachten op de ander, dat zou wel erg scheef zijn. Gelukkig kun je uit het mail- of telefonisch contact vaak wel opmaken met wat voor personen je te maken hebt zoals al eerder werd gezegd.

Dirk_Hendrik
5 november 2012, 17:20
Ken ik er nog eentje. Een blijkbaar "normale" methode die je maar net moet weten. M'n meisje kwam er mee in aanraking. Plaatste een gratis af te halen advertentie voor een dito hoeveelheid straatklinkers die we echt niet meer in de voortuin wilden hebben. Na een paar dagen kreeg ze een bod van een cent. Verder niets.

Na enkele dagen kwam er een dame die even opbelde en het grootste gedeelte van de reut meenam.

En weer iets daarna belde meneer de 1-cent bieder op om te vragen "waarom hij nog niet gehoord had?" Hij "had toch aangegeven interesse te hebben!?"

En da's dus blijkbaar een "normale" manier van bieden. Met het bieden van die cent "geef je aan interesse te hebben". Maar voor mij is dat een uiting dat je zelfs te beroerd bent om even een mail te schrijven en blijkbaar te verwachten dat de verkoper het werk wel doet. En kun je dus de pot op met je luie cent.

Misery Signals
5 november 2012, 18:18
Haha ok sorry met al die crack in mijn lijf :)

MS

mesaman
5 november 2012, 19:20
Het is weer een heerlijke saaie maandag avond, perfect voor wat spook biedingen en onzin mailtjes.
Wie weet kan ik nog wat gitaarnetters op de kast jagen en kom ik door de avond heen. Wie weet kan ik nog afspraken maken op
momenten dat ik niets te doen heb en lekker op een mooie r9 spelen of een 57 fender stratje. Kom ik wel voorrijden in de testrit bmw waar ik van te voren even langs was gegaan. Even een paar liter benzine verbranden, gratis bakje koffie en weer lekker naar huis.

En succes met je forumgepraat, ik heb belangrijke dingen te doen! Ow, een mailtje terug!

Scarface
5 november 2012, 19:26
Het is weer een heerlijke saaie maandag avond, perfect voor wat spook biedingen en onzin mailtjes.
Wie weet kan ik nog wat gitaarnetters op de kast jagen en kom ik door de avond heen. Wie weet kan ik nog afspraken maken op
momenten dat ik niets te doen heb en lekker op een mooie r9 spelen of een 57 fender stratje. Kom ik wel voorrijden in de testrit bmw waar ik van te voren even langs was gegaan. Even een paar liter benzine verbranden, gratis bakje koffie en weer lekker naar huis.

En succes met je forumgepraat, ik heb belangrijke dingen te doen! Ow, een mailtje terug!


Hahaha,humor....Ik pak mijn R7 en een whisky hou het forum in de gaten..later pak ik mijn AVRI 57 Strat en daarna ga ik mijn vrouw vervelen.Is die klote maandag ook weer voorbij.:seriousf:

BamBuFan1
5 november 2012, 20:19
Hahaha,humor....Ik pak mijn R7 en een whisky hou het forum in de gaten..later pak ik mijn AVRI 57 Strat en daarna ga ik mijn vrouw vervelen.Is die klote maandag ook weer voorbij.:seriousf:

R7?? Als in Yamaha??
Pics in het motor-topic or it didn't happen!

Tabula Rasa
5 november 2012, 20:26
R7?? Als in Yamaha??
Pics in het motor-topic or it didn't happen!
Waarschijnlijk een Gibson LP R7

Scarface
5 november 2012, 20:28
R7?? Als in Yamaha??
Pics in het motor-topic or it didn't happen!

Nee joh,dun deze...


http://i1224.photobucket.com/albums/ee366/Marlen999/M12_0988_zpse37f0d21.jpg



:):):)

da Liks
5 november 2012, 21:07
R7?? Als in Yamaha??
Pics in het motor-topic or it didn't happen!

HEEL even dacht ik hetzelfde, maar toen las ik "en een whiskey"..

Mr. Dynamite
5 november 2012, 21:37
Vandaag 2 ervaringen, vanmiddag mijn amp verkocht. Mooi snel en netjes afgehandeld, prima :ok:

Dan in de telecommunicatie. Had gereageerd op een telefoon, even gebeld en een afspraak gemaakt.
Was een goede deal, en was er denk ik als eerste bij. Belt de persoon een half uur later op of ik er niet 100 bij op wilde doen.
Ehh pardon? We hadden een afspraak gemaakt voor zoveel. Jaa maar jaa ik wil een andere en hij is nieuw zoveel dus wil er dat voor hebben.
Hmm was ik eigenlijk nog niet van plan.. kan ik net zo goed een nieuwe halen.
Tja eh 50 dan? anders was hij voor een ander. Nou heb ik hier wel mee ingestemd maar het is niet netjes.

Ik snap het ook wel, de telefoon was erg scherp geprijsd en waarschijnlijk waren er inmiddels mailtjes binnen gestroomd. Uit ervaring: In dit mp gedeelte is je inbox al snel vol met onzin mailtjes.
Ik kon hem nog niet laten schieten maar toch.. :sneaky:

BamBuFan1
6 november 2012, 18:21
Nee joh,dun deze...
:):):)

Die heeft helaas twee wielen en een set tetten te weinig...

http://www.autopictu.com/images/yamaha-yzf-r7-02.jpg

Scarface
6 november 2012, 18:39
Daar zou ik ook wel op willen spelen....:crazyhappy:

guitarkid
6 november 2012, 19:21
Die heeft helaas twee wielen en een set tetten te weinig...

http://www.autopictu.com/images/yamaha-yzf-r7-02.jpg

Waar zien jullie dan een Yamaha.....:dontgeti:

:seriousf: :seriousf: :seriousf:

mesaman
6 november 2012, 23:45
met de een moet je plat gaan,en de andere niet, toch zijn de rubbers wel belangrijk vermoed ik.

Scarface
7 november 2012, 00:18
met de een moet je plat gaan,en de andere niet, toch zijn de rubbers wel belangrijk vermoed ik.


Hier kan ik geen smiley voor vinden...geweldige opmerking,bij mijn gitaar gebruik ik ook rubbers,Grolsch rubbers:seriousf:

Groet,
Marco