PDA

View Full Version : De nieuwe Engl Savage Special Edition



the_trooper
16 juni 2003, 20:31
Even voor de mensen die, net als ik, al een tijdje met smart op deze nieuwe superversterker zitten te wachten;
Als deze mensen net als ik verwachtten dat de nieuwe Savage SE nog wel betaalbaar zou zijn kan ik hen nu even uit de droom helpen. Die versterker gaat pas in september in de winkels liggen en gaat ongeveer 4000!!!! EUR :evil: kosten.
Dat blijkt uit het antwoordmailtje dat ik terugkreeg van de Engl-fabriek.

Lees en huiver:
Mijn vraag aan Engl: "Hi there,
>
> I heard there is a new Engl savage special edition coming out soon.
> My question to you is if this is true and, if so, when will it be in the
> stores as I'm very interested in that amp. (any idea what it will cost?)
>
> Thanks for your time.
>
> Best Regards,
>
> Marcel Timmermans"

Het antwoord: "Hi Marcel,
I send you the informations for the new Special Edition in pdf.
he will be from September in the Engl Stores , price about 4000.-€
best regards
Reinhold Koch

E.Koch GmbH
Intīl Exclusive Sales & Marketing of ENGL

An der Heide 1
73566 Bartholomae / Germany
phone: +49 (0)7173 7974
fax: +49 (0)7173 71221
e-mail: info@engldistribution.com"

Ik laat het dus maar bij mijn toch al naar alle tevredenheid presterende "oude" special edition. :cry:

Bates15
16 juni 2003, 20:34
En de PDF dan? Die wil ik dan ook zien.....

signsofzodiac
16 juni 2003, 20:40
Jezus, en ik dacht mijn oude SE te verkopen en er "iets" bij te doen voor de nieuwe.......

Nou, zoals het nu werkt kan ik er ook mee leven, en gaat het geld toch eerst naar een Engl poweramp voor een wet/dry/wet-setup. Voor een buizengebufferde loop koop ik wel een VHT Valvulator :)

the_trooper
16 juni 2003, 20:40
Die kan ik niet online zetten, als jij dat wel kunt dan graag, ik mail hem wel naar je als je wil. Maar dat wordt dan morgen want ik moet er vandoor.

morris
16 juni 2003, 21:30
nee hoor, wees gerust, hij kost 2990 euro. Da's nog wel een bak pleuri, maar zeker de moeite waard!

marc_o
16 juni 2003, 21:48
He Morris, ook weer on the air?
Hoe is het met je 580?

morris
16 juni 2003, 23:07
Hey Marc,

Ik denk ik kom eens even reclame maken voor het rack gear forum hehehe :razz:

Het gaat goed, druk met de studio en spelen en de 580 doet nog steeds trouw dienst. Hoe kan het ook anders...
Is je Zwier al klaar?

Speeddemon
16 juni 2003, 23:12
Wat gaat de nieuwe SE dan bieden wat de ouwe niet heeft?

Ik zit echt te twijfelen tussen de oude SE bij Beyers (1690 euro) met een 4x12" of evt. een Savage 60 (als ik er eentje kan vinden) met een 2x12".

Heb op allebei gespeeld, vind ze alletwee te gek! Die Savage 60 is wat simpeler, en heeft 'maar' 2 kanalen, maar ik heb mogelijkheid tot extra drive toe te voegen via m'n pedalen.

Maar volgens mij is die Savage SE ook niet echt handig om te vervoeren in een gewone auto, met die 4x12" of past ie wel op de achterbank?

LordRiffenstein
17 juni 2003, 07:41
Zoals Morris al gezegd heeft gaat die Savage SE 2990 in de winkel kosten, voor wat je krijgt is het niet echt overdreven als je mij vraagt. Alle info staat op mijn site en je kan hier even het pdfje downloaden
http://riffenstein.kingsmeade.net/Docs/E670-Brochure%20(1).pdf

De 4x12 pastte bij mij op de achterbank van een Golf en ook in de koffer van een Passat.

marc_o
17 juni 2003, 11:41
Hey Marc,

Ik denk ik kom eens even reclame maken voor het rack gear forum hehehe :razz:

Het gaat goed, druk met de studio en spelen en de 580 doet nog steeds trouw dienst. Hoe kan het ook anders...
Is je Zwier al klaar?
Haha, mooi, ben benieuwd naar die pre-amp hoor...
De Zwier is zeker al klaar en er staat bij gitaren ook een foto ergens, bij "tele is klaaaaaar" kijk maar even, je zult 'm wel cool vinden.

Marc