PDA

View Full Version : Vandaag geregistreed en gelijk een verzoek voor gitaartabs van Henny Vrienten



pimibo
26 oktober 2012, 12:56
Hoi lezers van dit bericht


Ik, PiMiBo, ben op zoek naar de gitaartabs van het album "mijn hart slaapt nooit" van Henny Vrienten.
Vooral de nummers;
"Scharrelvaken":mmmm:
"Zonnebril::cooler:
"Gif":stop:

Ik ben benieuwd naar de reacties
Gr PiMiBo

Harry
26 oktober 2012, 14:45
ik ook! Succes en welkom!

Duhsjaak
26 oktober 2012, 15:40
Hi
Welkom!
Eerlijk gezegd had ik verwacht, dat Harry, van Piggy et al, daar wel een opmerking over zou maken. Maar als hij dat niet doet, doe ik het ook niet. Als je het te cryptisch vindt, kijk dan eens naar zijn ondertekening (sig).

Persoonlijk scharrel ik ook vaak. Bevalt prima.

Harry Vrienten woont hier in Amsterdam. En was al in de dertig toen hij echt succes kreeg. Ondanks dat was ie erdoor overvallen. Hoe dom kun je zijn. Je wilt succes en als je het krijgt blijk je er niet handig mee om te kunnen gaan.

Dat heb ik aardig opgelost door gewoon geen succes te krijgen.

Snap je het nog?
Ik stel daarom voor (aardige wending hè?) dat je de vraag over die tabs nog eens stelt in het betreffende sub forum. De tabbers kijken hier weinig, heb ik het idee.

Succes met je tabs en à la Vrienten in het groot.
Vriendelijke groet, Gus

Ike57
26 oktober 2012, 15:56
Dat heb ik aardig opgelost door gewoon geen succes te krijgen.


:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Welkom pimibo.

Je hebt ondertussen Gus al ontmoet. Da's vaak de eerste hobbel in dit forum. Als je dat één keer hebt overleefd kan er verder eigenlijk maar weinig meer mis gaan! :seriousf:

Ik kan je helaas niet helpen met je tabs, maar er zullen nog wel anderen volgen die dat misschien wel kunnen. Succes!

knarph.nl
26 oktober 2012, 21:09
Ik, PiMiBo, ben op zoek naar de gitaartabs van het album "mijn hart slaapt nooit" van Henny Vrienten.


Hoi Pimido,

ik ben nogal een gitaaranalfabeet vrees ik.
Mag ik in alle bescheidenheid vragen wat 'gitaartabs' zijn?

Knarph (Narfie)