PDA

View Full Version : Drive My Car (Met de Hofner :D)



Braddie
25 oktober 2012, 12:33
https://www.box.com/s/fdlfp94kywp71nq3kicp
Gisternacht Drive My Car van The Beatles gecovered (Nouja, geprobeert)
Heb sinds eergister een Hofner Violinbas dus dat leent zich perfect.

Gitaarsolo is geinspireerd op Jimmy Page (En voornamelijk z`n sloppyness :D)

Harald
25 oktober 2012, 14:04
De star of the scream... midden in de nacht. Je buren moeten blij zijn ;) De instrumenten gaan je steeds beter af, al is de solo best wel au. De zang is helaas wel heel erg AU :( Gewoon stug doorgaan iig!

Braddie
25 oktober 2012, 15:45
De star of the scream... midden in de nacht. Je buren moeten blij zijn ;) De instrumenten gaan je steeds beter af, al is de solo best wel au. De zang is helaas wel heel erg AU :( Gewoon stug doorgaan iig!


Klopt, ik faalde met de tekst redelijk.

De zang is heel erg pijnlijk, maar hey, het was ... half 3 s`nachts toen we hem opnamen, en ik wilde er een rauw randje aangeven...

De solo is geinspireerd op wat Jimmy Page dingetjes (Een vriend van me vroeg of ik Jimmy Page tijdens een LSD trip kon na doen :P )

Instrumenten gaan me wel ok af ja, de ritme gitaar ben ik niet, dat is een vriend van me.. en die zang na de solo is ook een vriend van me

(Muzikale vrienden zijn altijd fijn)

Harald
25 oktober 2012, 16:05
en ik wilde er een rauw randje aangeven...



Je hebt rauwe randjes, en rouwrandjes... rauw is wel gelukt, dat wel. Maar het is net als met vals. Soms is iets vals, en soms is iets precies goed vals. Het verschil is enorm!

Braddie
25 oktober 2012, 16:19
Je hebt rauwe randjes, en rouwrandjes... rauw is wel gelukt, dat wel. Maar het is net als met vals. Soms is iets vals, en soms is iets precies goed vals. Het verschil is enorm!


Dat is zo, ik zit er vaak best wel naast.. maar het idee is leuk :D (Vond ik dan)
En het was meer om de bas te showcasen, hij stond vrij prominent in de mix.