PDA

View Full Version : Hallo allemaal



Janzen
22 oktober 2012, 16:00
Mijn naam is Tom,

ik ben 20 jaar oud en speel nu zo'n drie jaar gitaar.
Ooit ben ik begonnen op de piano (wat ik er nog steeds bij doe) maar gitaar spelem is de nieuwe passie geworden. Ik ben begonnen met een budget elektrischgitaartje en heb gekeken ofdat ik het leuk vond, en dat was het:crazyhappy:
Hierna heb ik een akoustische gitaar gekocht, en sinds kort heb ik ook een nieuw Les Paul model erbij.

Ik ben met dit forum in aanraking gekomen omdat ik binnenkort ook zelf wil gaan beginnen met het bouwen van mijn eigen gitaar. Wat waarschijnlijk ook een Les Paul gaat worden.

Zo... Voor nu genoeg informatie lijkt me, binnenkort kun je mijn gitaarproject volgen!

Groeten

Ike57
22 oktober 2012, 16:03
Ik ben met dit forum in aanraking gekomen omdat ik binnenkort ook zelf wil gaan beginnen met het bouwen van mijn eigen gitaar. Wat waarschijnlijk ook een Les Paul gaat worden.


WelkomTom! (alweer een Tom? De vorige heet ook al Tom :D )

Betreffende het bouwen: Aanstaande zaterdag is de gitaarbouwersmeeting in Barneveld. Een uitgelezen kans om je te oriënteren op het gebied van zelfbouw!

Duhsjaak
22 oktober 2012, 17:09
Hi Tom, Eindelijke een naam die ik kan onthouden.
Hartelijk welkom!
Er wordt vooral in De Telegrof met van die Chocolade letters in de koppen, melding gemaakt van enge sektes.
Dit is zo'n sekte, maar helemaal niet eng hoor! We zijn er gewoon helemaal eerlijk over.

Vorig weekend in Winschoten (ze hebben effe gewacht tot die rare barbeque jongen is opgepakt). Dat schijnt een groot succes te zijn geweest. Komend weekend de gitaarbouwers meeting. Het weekend erop een meeting voor mensen die gitaren slopen en daarna (ook al is er nooit doop aangetoond - zonder sponsering) een dag voor mensen, die geloven dat allen maar in piano's meer dan 12 snaren horen.

Kiss your social life farewell.
Heb je een vriendje of vriendinnetje? Vergeet het maar. Of beter: Laat hij of zij het maar vergeten. Vanaf nu ben je van ons.

Gelukkig is de rest een stuk normaler. Maar de kreet: Doe toch eens abnormaal, loopt als een rode draad door dit forum.
Geniet er maar van.
Vriendleijke groet, Gus

Jedeel
22 oktober 2012, 17:23
Een mooi welkombericht, Duhsjaak!

Welkom op dit forum Tom (Janzen)!