PDA

View Full Version : Muziekje bij stop-motion filmpje van een pompoen



j3lt3
22 oktober 2012, 12:59
Mij werd gevraagd dit filmpje te voorzien van een knullig klinkend, halloween-geinspireerd muziekje.
Opgenomen met de interne mic van m'n macbook en een sm58 :)

https://www.youtube.com/watch?v=59Gf1UJGDCI

peter_heijnen
22 oktober 2012, 13:27
Te gek, echt helemaal goed!

Heb je de muziek gemaakt nadat de video af was, of is de video uiteindelijk afgemonteerd op de muziek?

Jedeel
22 oktober 2012, 17:26
Leuk gedaan!!!! Zowel kwa film als de muziek!

Fusion
22 oktober 2012, 19:22
Leuk gedaan :-)

Harald
22 oktober 2012, 20:13
Gnigni, geen noot te veel... (en dan zit ik te kijken of ik de solo van Tender Surrender op de snelheid van Vai kan krijgen... :( ;) )


vraag me nu wel af, heeft ie voor elk beeldje een nieuwe pompoen gebruikt, of zijn de poppetjes erin gemonteerd? In het eerste geval, nog een aardig prijzig filmpje! Erg leuk gedaan, zonder meer één van de meest geslaagde posts in sounds van wat ik er de afgelopen tijd van gezien heb! Chapeau!

Duhsjaak
22 oktober 2012, 20:47
Hi
Ook muzikaal een heel verhaal in één minuut. Goed gedaan!
Vriendelijke groet, Gus

Fusion
23 oktober 2012, 15:38
@Harald: aan de end credits te zien vioor ieder beeldje een (ws halve of 1/3e) pompoen.

guhlenn
23 oktober 2012, 15:52
Leuk man, vind de muziek super. VAn het fil,pje wordt ik een beetje misselijk :)

peter_heijnen
23 oktober 2012, 16:20
vioor ieder beeldje een (ws halve of 1/3e) pompoen.
Nee, is 'videoshop'...

j3lt3
23 oktober 2012, 17:35
Dank allen voor de leuke reacties!


Heb je de muziek gemaakt nadat de video af was, of is de video uiteindelijk afgemonteerd op de muziek?
Ik heb de muziek gemaakt nadat de video af was, maar de laatste 4 seconden van de animatie zijn zo aangepast dat het wat meer sync liep met het eindje van m'n muziekje.

peter_heijnen
25 oktober 2012, 10:16
Ik had al zo'n vermoeden, mooi dat de ene hand de andere kan wassen.

Moet je trouwens eens nagaan hoe ze dat vroeger deden bij al die cartoons met die ongelofelijke muziek erbij en dan zonder de technische mogelijkheden van nu. ;)