PDA

View Full Version : haai



Sasuke
22 oktober 2012, 11:30
Hi,

Ik hang hier nu al een tijdje rond iedereen te bespieden in de forums en zal me dus ook even voorstellen.

Ik ben dus Tom en ben pas begonnen met gitaarspelen. De reden waarom? ik hou wel van muziek en vind het vooral relaxerend om rustige soft rock nummertjes te beluisteren. (hopelijk frustreert het zelf spelen ervan me niet ;) )

De forums waar ik hier met meeste naar kijk (elke dag) is het zelfbouwforum. Djeezes wat een prachtige stukken gitaar vind je hier in terug. Mijn doel is om eerst wat inspiratie hier op te doen en uiteindelijk als ik alles wat onderzocht heb er zelf aan te beginnen. Dit zal ofwel een strat ofwel een LP model worden.
Waarschijnlijk een LP aangezien ik al een strat heb (squier affinity strat van korea) en wel van diversiteit hou.

Daarnaast heb ik ook nog een akoestische gitaar die ik gekregen heb van een kennis die niet meer speelt (fender ce60SB).


Bon, dat is voorlopig wel genoeg tekst voor nu denk ik.
Als jullie iets wensen te weten hoeven jullie het maar te vragen.

Mvg,
Tom

Harry
22 oktober 2012, 12:17
hoi Tom, welkom! Ik deel je bewondering voor de zelfbouwers hier, er worden inderdaad prachtige dingen gemaakt. Ben benieuwd waar jij straks mee komt!

Ike57
22 oktober 2012, 12:30
Welkom Tom,



De forums waar ik hier met meeste naar kijk (elke dag) is het zelfbouwforum. Djeezes wat een prachtige stukken gitaar vind je hier in terug.

Grijp je kans. Aanstaande zaterdag is de gitaarbouwersmeeting in Barneveld. Kun je ze (bijna) allemaal in het echt zien :crazyhappy:

Sasuke
22 oktober 2012, 12:43
dank jullie wel

helaas ben ik niet de hele dag vrij zaterdag en ben ik van België (Aalst in O-vl). Dus even snel binnenwippen is niet mogelijk. Maar als er een datum geprikt word voor volgend jaar zal deze zeker in mijn agenda staan ook.(mogelijk tegen dan ook al met een zelfbouw)

Duhsjaak
22 oktober 2012, 20:37
Hi,

.................................
Djeezes wat een prachtige stukken gitaar vind je hier in terug. Mijn doel is om eerst wat inspiratie hier op te doen
.................................

Mvg,
Tom

Hi Tom
In een ander draadje heb ik hier op ingehaakt, terwijl ik hier nog niet heb gereageerd.
Slordig!

Winschoten van vorig weekend.
Gitaarbouwers is komend weekend.
En het weekend erop (en ik reken ècht op je!!!) het gitaarslopers weekend.

Tja; ziet er een beetje uit als een geintje dat wordt uitgelegd.

Hoe dan ook: welkom dus.
Vriendelijke groet, Gus