PDA

View Full Version : Shiiit ! Bass Balls verkracht door derden !



Bass Mobass
19 oktober 2012, 16:44
luitjes ik heb er eentje gescoord maar hij doet het niet meer omdat een mongool de wiring fout heeft gesoldeert ! Schema's kan ik niet begrijpen !
vraag: kan iemand me foto's opsturen van jouw Bass Balls dan kan ik het weer herstellen !
(als de parts niet stuk zijn dan he ?)

Dirk_Hendrik
19 oktober 2012, 21:49
a) welkom
b) Puur sec is m'n eerste reactie dat dit je uitdaging is om net zo lang schema's te bestuderen tot je wél begrijpt wat er gebeurt en waar de "rode en de zwarte" dropveter aan vast moeten zitten. Dat jij "schema's niet kan begrijpen" is onzin. Dat kun je best als je het echt wil. En belangrijker, het verheft je boven het niveau van de door jou genoemde mongool die het blijkbaar ook niet kon. No flame intended verder.

Dus, om je het gemakkelijker te maken, en omdat ik je net pissed off heb gemaakt met bovenstaande post ;)
Post eens foto's van de jouwe zodat we kunnen zien wat er mis is. Vertel ook hie je hebt geconcludeerd dat de mongool een wiring fout heeft gemaakt.

Brewskie
19 oktober 2012, 22:00
Ik heb nog nooit iemand met downsyndroom een effectpedaal zien solderen. Beetje respect, mannen.

Dirk_Hendrik
19 oktober 2012, 22:06
Ik heb nog nooit iemand met downsyndroom een effectpedaal zien solderen. Beetje respect, mannen.
De gedachte om mongool door Downsyndroom (of Fragile-x syndrome voor ultieme insiders) te vervangen ging door m'n hoofd. ;-)

Brewskie
19 oktober 2012, 22:15
Fragiele-X. Ja, ik ben een insider. Gen-mutatie op het X-syndroom. Ik ken'm. Mijn zoon is er op getest, maar gelukkig bleek hij het niet te hebben. Nu hij ouder wordt, vallen de typische uiterlijke kenmerken ook wel mee. Gelukkig maar. Ook een insider ?

Dirk_Hendrik
19 oktober 2012, 23:05
Fragiele-X. Ja, ik ben een insider. Gen-mutatie op het X-syndroom. Ik ken'm. Mijn zoon is er op getest, maar gelukkig bleek hij het niet te hebben. Nu hij ouder wordt, vallen de typische uiterlijke kenmerken ook wel mee. Gelukkig maar. Ook een insider ?
Deels. M'n moeder is een jaar of 20 terug gepromoveerd op het detecteren dementie bij verstandelijk gehandicapten. Een grote controlegroep in de statistiek die daaraan vooraf ging waren Down syndome mensen.

peter_heijnen
20 oktober 2012, 10:00
puur sec is m'n eerste reactie dat dit je uitdaging is om net zo lang schema's te bestuderen tot je wél begrijpt wat er gebeurt en waar de "rode en de zwarte" dropveter aan vast moeten zitten. Dat jij "schema's niet kan begrijpen" is onzin. Dat kun je best als je het echt wil. En belangrijker, het verheft je boven het niveau van de door jou genoemde mongool die het blijkbaar ook niet kon. No flame intended verder.

lol! :) ....

Buzzel
20 oktober 2012, 16:41
luitjes ik heb er eentje gescoord maar hij doet het niet meer omdat een mongool de wiring fout heeft gesoldeert ! Schema's kan ik niet begrijpen !
vraag: kan iemand me foto's opsturen van jouw Bass Balls dan kan ik het weer herstellen !
(als de parts niet stuk zijn dan he ?)

Als je de schema's niet kan begrijpen waarom weet je dan dat de bedrading verkeerd is?

muziekschuur
20 oktober 2012, 19:41
Ik doe het zowat in m'n broek.... (JA TEST MIJ MAAR>>>> hahahaha)


(Een mongool die z'n leuter in een bass balls zit te wurmen..... na, dat kan ik zelfs niet bedenken na een hele fles wiskey.... Maar voor iedereen die het nog niet weet... Daar zijn mensen met het syndroom van Down echt te slim voor.... Daar heb je echt zo'n halve zool voor nodig die te veel geld van een omroep krijgt om met een rode lap naast een stier te gaan.... Zeg maar een sufferd...)

Dirk_Hendrik
20 oktober 2012, 22:25
Ik doe het zowat in m'n broek.... (JA TEST MIJ MAAR>>>> hahahaha)


(Een mongool die z'n leuter in een bass balls zit te wurmen..... na, dat kan ik zelfs niet bedenken na een hele fles wiskey.... Maar voor iedereen die het nog niet weet... Daar zijn mensen met het syndroom van Down echt te slim voor.... Daar heb je echt zo'n halve zool voor nodig die te veel geld van een omroep krijgt om met een rode lap naast een stier te gaan.... Zeg maar een sufferd...)

Whoa!!
effe rustig met de THC of de xxx-thanol ajb!

Rock Bottom
20 oktober 2012, 23:06
Deels. M'n moeder is een jaar of 20 terug gepromoveerd op het detecteren dementie bij verstandelijk gehandicapten. Een grote controlegroep in de statistiek die daaraan vooraf ging waren Down syndome mensen.

Bij mensen met down is het niet de vraag of ze dement worden.
De enig reden dat sommige het niet krijgen is omdat ze te vroeg overleiden.

Dirk_Hendrik
21 oktober 2012, 07:59
Bij mensen met down is het niet de vraag of ze dement worden.
De enig reden dat sommige het niet krijgen is omdat ze te vroeg overleiden.

Interessante off-topic discussie aan het worden maar aangezien de topicstarter toch wegblijft issie zo nog een beetje nuttig.

In essentie heb je gelijk. Wat je echter mist is dat, tot een jaar of 20 terug, een verstandelijk gehandicapte (dus los van Down)als hij ouder werd soms "nog gekker" werd. Geen hond die de link naar Alzheimer had gelegd, hoe evident hij ook lijkt. En als je dan dus die link wel hebt gelegd is de volgende vraag hoe je, liefst zo vroeg mogelijk, kunt bepalen of er tekenen van (beginnende) Alzheimer zijn. En als je dan te doen hebt met iemand die is blijven hangen op een verstandelijke leeftijd van 3 is dat een stuk lastiger dan met een "normaal" persoon.

zoon van Piet
21 oktober 2012, 17:12
Lekker OT, maar het bracht wel weer een leuke herinnering terug aan mijn overleden vrouw (en leuke herinneringen zijn nooit vervelend) : ze werkte me verstandelijk gehandicapten en die hebben ook vaak last van bv kleurenblindheid. Stond ze met een busje vol bewoners voor een rood stoplicht. Op het moment dat het groen werd, hoorde ze achter zich: ' ja, blauw'. ;)

muziekschuur
21 oktober 2012, 17:55
Ja, dat had ik ook. Mijn moeder was kokkin op een gezinsvervangend huis en in een instelling met de meest zware gehandicapten... de plantjes...

In Zierikzee staat er een bankje voor Piet Slotemakers. Een heel gezellige geestelijk gehandicapte die ergens in de 70 is geworden.. Ik zat met hem te kletsen over een vakantiebaantje (zakken meel stapelen). Vertelde hij dat hij in de jaren 50 nog met 100 kg balen een trapje opklom in de Oude Haven van zierikee. Daar wordt je toch effekes stil van.

guitarkid
21 oktober 2012, 22:48
Mooi hoe dit topic zich ontwikkeld! En dat TS stil blijft. Ik heb overigens (om redenen waar ik verder niet op zal in gaan, mede om niet te veel OT te worden)) wel een enorm zwak voor mensen met Down. Nou ok, één reden is de volstrekte oprechtheid waarmee ze meestal in het leven staan. Kunnen we nog wat van leren!
En nu dan maar de foto's van de Bass Balls, zodat de kenners (count me out!!) zich er over kunnen buigen? ;)