PDA

View Full Version : Guitar Stories met Mark Knopfler



Mrmilksop
19 oktober 2012, 19:02
Ik ben zo vrij geweest om de docu op te laten nemen door iemand en hem in 5 delen op youtube te planten

Er zitten wel reclames tussen en af een toe een kleine hapering maar voor de mensen buiten Engeland en die geen Sky Arts 1 kunnen ontvangen is het toch leuk om te kijken

Hierbij deel 1 de andere delen staan er ook wel bij

https://www.youtube.com/watch?v=qNuAatjnFnU

Enjoy!!!

stratman1976
19 oktober 2012, 19:24
Ahhhhh fijn! Zat daar al op te wachten!

Dephazer
20 oktober 2012, 09:26
Jammer dat deel 4 er nog niet staat, maar wel erg tof

Mrmilksop
20 oktober 2012, 10:41
Deel 4 doet het idd niet op een tablet en telefoon. Op de pc doet die het wel. Zal morgen ff proberen opnieuw erop te zetten

benwave
24 oktober 2012, 14:48
Bedankt, het was mooi om te kijken.
Ook erg leuk om te zien hoe zijn 1961 Strat er uit ziet, volgens mij geen krasje erop. Die is tenminste zuinig op zijn spullen
Hoezo relic ???

stratman1976
24 oktober 2012, 17:09
De mate van slijtage waarmee de (heavy) relics op de markt komen heb ik nooit begrepen...

VLP
24 oktober 2012, 17:45
Kan de link niet openen wegens auteurs rechten, jammer

Bassa
24 oktober 2012, 18:44
Typ gewoon in youtube: mark knopfler guitar stories en druk gelijk op de eerste ;)

Brewskie
24 oktober 2012, 19:30
Inmiddels wegens auteursrechten al weer verwijderd. Gelukkig begin van de week al gezien toen Lukewannabee 'm geliked had op youtube. Dus zowel Leon als Mrmilksop bedankt. :ok:

Of was het deze versie die ik gezien had ? never mind.

https://www.youtube.com/watch?v=Zvbf-HC2BvM

Mrmilksop
24 oktober 2012, 21:41
Zie inderdaad dat ze verwijderd zijn krijg zelfs een hele cursus op youtube voor ik verder kan met mijn account haha

Ik wist wel dat dit er aan zat te komen maar toch ... de filmpjes zijn toch nog 700 keer bekeken ofzo dus heb er wat mensen plezier mee gedaan ;)

Idd die Strat van Mark ziet er nog wel goed uit..... maar je kan wel duidelijk zien dat het geen nieuwe meer is maar dat heeft ook zijn charme natuurlijk .... ik vind het iniedergeval een machtig ding :D

Mesa-Man
28 oktober 2012, 14:48
zeikerds bij youtube

DennisZw
27 mei 2013, 15:49
is er geen torrentje of andere site waar we dit kunnen kijken?

Mrmilksop
27 mei 2013, 20:34
hier een linkie voor youtube ;)

Mijne gooien ze eraf deze mocht blijkbaar wel haha

http://www.youtube.com/watch?v=27OT_FSWrIE

SantaX
28 mei 2013, 06:05
Krijg nou wat, ik heb deze nog nooit gezien. Terwijl ik Mark (samen met Atkins) toch wel als de 'beste muzikanten' beschouw die toevallig ook nog aardig gitaar kunnen (konden in het geval van Atkins) spelen.

Mijn dank is groot!

smullie
28 mei 2013, 13:01
Ik heb er tijdens mijn middageten naar gekeken. Het is fantastisch hoe die man met zijn gitaren omgaat!

Een paar weken geleden heb ik hem nog eens gezien/gehoord in het Sportpaleis in Antwerpen en het was een fantastisch mooi concert!

SantaX
28 mei 2013, 21:28
Ik heb er tijdens mijn middageten naar gekeken. Het is fantastisch hoe die man met zijn gitaren omgaat!

Een paar weken geleden heb ik hem nog eens gezien/gehoord in het Sportpaleis in Antwerpen en het was een fantastisch mooi concert!

Dat vond ik ook. Zo mooi, die rode strat van hem, nergens grote lakschade etc... De man weet dat hij zijn gereedschap goed moet behandelen.

Harald
28 mei 2013, 23:21
Deze had ik nog niet gezien. Thanks!!!

MOOI!

Mrmilksop
3 juni 2013, 15:33
Erg mooie docu inderdaad
Mark Knopfler is ook mijn held als het gaat om gitaarspelen hij zal niet de beste zijn maar hij heeft met zijn muziek veel voor mij betekend.
En je moet van zijn stijl houden natuurlijk! Nog mensen in ziggo dome geweest dit jaar?
Ik wel vond het begin wat zwakjes maar na een paar nummers kwamen de vingers gelukkig wel los haha

Wat betreft de docu
Doe mij maar een gitaar van Mr Monteleone schitterende archtops maakt die man toch!!

FrankC
4 juni 2013, 01:15
Dankjewel! Mooie beelden. Ik wist niet dat Mark linkshandig was.

SantaX
4 juni 2013, 05:52
Schitterend he, zoals Mark het over die man heeft. Hij laat die gitaar dus ook gewoon thuis. Te mooi, te goed, voor het harde leven on-road. Je zult maar mr. Monteleone zijn en op een goede dag van toch wel 1 van de grootste zo een ede aan jezelf horen. Lijkt me als bouwer het grootste compliment dat je kunt krijgen.