PDA

View Full Version : Nog 1



SuddenTwitch
17 oktober 2012, 23:23
Hey hallo,

Nieuw forumlid hier.

De naam is Mike en ik ben 25, ik heb wat gitaarlessen gehad bij het CKV in almere maar dat liep allemaal stuk toen ik op kamers ging om mijn opleiding te doen.

Nu het einde van me studie in zicht begint te komen ben ik van plan om langzaam aan weer eens te beginnen.

vandaar dat ik een account heb aangemaakt.

Cheers
Mike

Jedeel
18 oktober 2012, 01:46
Welkom Mike!

De aanhouder wint!!!!

Duhsjaak
18 oktober 2012, 08:13
Welkom Mike!

De aanhouder wint!!!!

Hi Sudden Twitch

Hartelijk welkom!
Er moet nog ergens een foto van mij zijn waarop ik sta met een bord: Bijlmerminder.
Geen wonder dat mijn omgeving dat patroon heeft opgepakt en Almere ook Alminder noemt. Je eerste compliment van de dag: Je hebt er goed aan gedaan daar weg te gaan. Een stad met (dankzij een akelig geblondeerde meneer) stadsmilities. Ik geloof er geen bliksem van dat dat heeft bijgedragen aan de leefbaarheid.

En het waait er altijd harder dan in Amsterdam.

Natuurlijk moet je dat met een schep zout nemen.

Maar onderwijl vertel je helemaal niks van jezelf.
- Wat voor een gitaar
- wat voor een muziek
- wat voor een studie
en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Tot dit soort prangende vragen zijn beantwoord zul je worden gezien als een junior lid.

O ja, @Jedeel: De aandeelhouder wint.
Vriendelijke groet, Gus

SuddenTwitch
18 oktober 2012, 12:24
Oh ik had gewoon wat geschreven ik was niet aware dat mijn status verhoogd zou worden als het aan bepaalde eisen voldeed.

anyway ik ben op level 0 kwa ervaring (want de kleine dingetjes die ik had geleerd zijn inmiddels al weer vergeten na die jaren niks doen)

mijn gitaar is niet echt bijzonder, tis een richwood en ik denk dat het deze is: http://www.richwood.nl/sx-sst57-3ts-elektrische-gitaar.html
Mijn versterker is zon klein vierkant dingetje dat niet eens een merknaam erop heeft staan :P

mijn muziek smaak is erg breed maar hangt een beetje rond in het rock/metal gebied.

Ik ben een langstudeerder bij het NHTV in breda. ik volg daar de studie "international game architecture and design " wat een lange dure naam is om te zeggen dat ik leer videogames te programmeren.

hoop dat het de brandende vragen beantwoord ;)

cheers
Mike

Jedeel
18 oktober 2012, 13:25
Oh ik had gewoon wat geschreven ik was niet aware dat mijn status verhoogd zou worden als het aan bepaalde eisen voldeed.
Mike

Mike, Duhsjaak maakt maar een grapje. ;-)
Om van junior member naar senior member te komen moet je aantal postings op je naam hebben.
Vraag me even niet hoeveel.

Het was zijn bedoeling om iets meer van jou en je gitaarhobby te weten te komen.
En dat is hem gelukt ;-)
En jij bent weer een stapje dichterbij het 'senior member'. ;-)

Succes met programming en je gitaarspel en veel plezier op dit forum!!!

muziekschuur
18 oktober 2012, 13:46
Er is geen betere tijd dan nu om je gitaarhobby vorm te geven. Nog nooit waren versterkers en gitaren zo voordelig en was de keuze zo groot...

Een VHT special 6 (120 euro) en een Squier Stratocaster zijn kei goedkoop en meestal heel goed... Doe je voordeel. En met al die gitaarlessen op youtube kun je zelf je lestempo bepalen.... Mega cool allemaal..

SuddenTwitch
18 oktober 2012, 14:24
Mike, Duhsjaak maakt maar een grapje. ;-)
Om van junior member naar senior member te komen moet je aantal postings op je naam hebben.
Vraag me even niet hoeveel.

Het was zijn bedoeling om iets meer van jou en je gitaarhobby te weten te komen.
En dat is hem gelukt ;-)
En jij bent weer een stapje dichterbij het 'senior member'. ;-)

Succes met programming en je gitaarspel en veel plezier op dit forum!!!

ik vond het al een beetje vreemd dat het invloed had op de status :seriousf:


anyway, thanks allemaal voor het warme welkom :)

Rizz
18 oktober 2012, 14:32
ik vond het al een beetje vreemd dat het invloed had op de status :seriousf:


anyway, thanks allemaal voor het warme welkom :)

Blont? :seriousf:

Nog slecht 96 berichten te gaan tot de status van senior member.. en 46 tot member.. ;)

Welkom!

SuddenTwitch
18 oktober 2012, 19:06
he he Thanks ;)