PDA

View Full Version : gitaar stukje clean



dregeling
16 juni 2003, 15:35
ik heb eens een clean gitaar stukje gespeeld en ik wou graag weten wat jullie ervan vinden en zodoende wat te leren van jullie op of aanmerkingen.

http://members.home.nl/regeling85/clean.mp3

Negative K3 fan
16 juni 2003, 15:42
lijkt wel een punk nummer ofzo :S

uiterst simplistisch.

zo los klinkt het "nergens" naar, ik weet niet wat er nog meer bij moet, maar dan zal het vast wel beter klinken. Verder zou je iets meer letten op je aanslag, in plaats van dom op en neer gaan variatie erin aanbrengen, ik weet niet hoe het heet maar een keer langzam over de snaren heen gaan zodat je een "rol" krijgt is soms wel mooi.

slayurrr
16 juni 2003, 15:43
hmm wel mooi geluid vind ik, stukkie wat je speelt is ook wel grappig maar niet echt moeilijk of bijzonder ofzo. :cool:

crypticon
16 juni 2003, 16:00
t lijkt behoorlijk op 'there is' van boxcar racer

joeycape
17 juni 2003, 13:50
hoor ik nou iets van bas op de achtergrond? :)

wille525
17 juni 2003, 22:58
Je opname kwaliteit is zeker niet slecht. Met wat speel je?

Wilson
17 juni 2003, 23:02
leuke akkoordjes, tis beetje simplistisch maar ik weet natuurlijk niet hoe lang je al speelt. Die clean tone van jou vind ik (in tegenstelling tot die eerdere reactie) wel walgelijk, het lijkt wel een akoestische gitaar met een chorusje erachter, maarja daar kan jij ook niks aan doen aangeizen dat aan je gitaar en amp ligt. ik zou in ieder geval wel die chorus in ieder geval wat zachter zetten zoniet eruitgooien, en ipv daarvan wat leuke reverb of iets van een heel korte delay of tremolotje erin ofzo.

Keep up the good work!