PDA

View Full Version : Hoi Iedereen



Stratkerel
16 oktober 2012, 12:54
Hallo,

Ik was al beginnen posten en merkte nadien pas dat ik mij nog niet had voorgesteld.
Ik woon in Gent. Ik heb gitaar gespeeld van mijn 15 tot 22 en toen gestopt uit frustratie (ik kon maar niet shredden zoals mijn leeftijdsgenoten dat allemaal deden). Nu ben ik 31 en via het aanleren van drums terug mijn thuis gevonden bij de gitaar en ik voel ik me weer prima bij de gitaar.

Ik kan nu genieten van het oefenen. Vroeger was het telkens maar een kwestie van wilskracht zonder plezier hopend op die ene dag dat ik ooit snel zou spelen. bah! :)




Alrighty cu around,

Harry
16 oktober 2012, 15:09
welkom en veel plezier hier!

Duhsjaak
16 oktober 2012, 15:59
Hi
Zo zie je dat volwassen worden helemaal niet zo traumatisch is als die R&R helden allemaal zeggen.
Wie de grootste heeft, wie de snelste is? Who cares. Als je ooit ziet hoe ik gitaar speel lach je je suf. Zeker weten.

Maar leuk is het zeker. Een dag niet gespeeld is een dag niet gelachen of zo.

Welkom hier en ik hoop dat je het naar je zin hebt.
Vriendelijke groet, Gus

Stratkerel
18 oktober 2012, 23:05
Als je ooit ziet hoe ik gitaar speel lach je je suf

David Gilmour heb ik ooit ook zoiets weten zeggen. 'My technique is laughable at times'. Juist ja :-D

Hartelijk dank voor de fijne verwelkoming.

Duhsjaak
19 oktober 2012, 04:50
Hi
Met dat verschil, dat Gilmour Engelsman is. Daar wordt een 12 cylinder double 6 genoemd.
Ik ben NL.
Geloof mij, ik ken het verschil.
En speel nog geeneens strat ook.

Wat ik probeerde te zeggen, is dat wij teveel kijken naar wat wij niet kunnen. En te weinig naar waar wij goed in zijn.

Willem-Alexander kan beter een double 6 kopen; ik kan beter mijn naam in de sneeuw pissen. En ik heb erg veel plezier met mijn 4 cylinders.
Zorgen dat je er lol in houdt (schrijf ik hier vaker, want dat geloof ik echt) is belangrijk. Alleen de zaken waar je lol in hebt, worden een succes.

Dat wens ik jou! Met je strat.
Vriendelijke groet, Gus

Harry
19 oktober 2012, 09:30
dat is het toverwoord, lol hebben in muziek maken. Ik ben bepaald geen virtuoos, maar als we met ons bandje hebben opgetreden gaan de bezoekers met een tevreden gevoel naar huis. En dat vind ik zelf veel leuker dan allerlei moelijke dingen kunnen spelen.

Faab
19 oktober 2012, 16:23
David Gilmour mag sowieso alles zeggen. Die man blijft mijn nummero uno held. Hoop dat ik hem ooit eens live mag zien spelen.