PDA

View Full Version : B~Rock: Again



B~Rock
15 oktober 2012, 10:54
In het kader van mijn plannen om een solo plaat op te nemen en het feit dat ik van het soort ben dat deadlines nodig heeft om echt te presteren heb ik mij gecommiteerd om wekelijks een demo op te leveren van het album in wording. Mijn luisterteam heeft 'm inmiddels ontvangen en ik ben benieuwd wat men er hier van vindt.

Zowel qua arrangement, performance en mix zou ik in de uiteindelijke versie zeker een aantal dingen anders doen, maar binnen de beperking van de deadline, mijn zich nog ontwikkelende skills en mijn bescheiden homestudio ben ik zeker niet ontevreden.

Enfin, de track:

http://dl.dropbox.com/u/13123631/Again%20mix%20zondag%20Final.mp3

Fusion
15 oktober 2012, 13:28
Ik mag zeggen dat dit best te gek is! Ik zou zelf nog wel wat dingen aan de mix veranderen, kleine dingen. Maar ik denk dat je goed genoeg bent om zelf evt de mix nog te optimaliseren, en verder is jouw smaak misschien anders dan de mijne. Ik vind t erg knap gedaan hoor, en t komt bijna in de buurt van een 'professionele' release qua compositie en mix. Lekker solootje ook.

B~Rock
15 oktober 2012, 19:27
Ik mag zeggen dat dit best te gek is! Ik zou zelf nog wel wat dingen aan de mix veranderen, kleine dingen. Maar ik denk dat je goed genoeg bent om zelf evt de mix nog te optimaliseren, en verder is jouw smaak misschien anders dan de mijne. Ik vind t erg knap gedaan hoor, en t komt bijna in de buurt van een 'professionele' release qua compositie en mix. Lekker solootje ook.

Thanks! Inderdaad zou ik een aantal dingen nog aanpassen in de albumversie maar het doel was nu om binnen de tijd een complete versie te hebben.