PDA

View Full Version : Akoestische gitaar versterken??? Met zanginstallatie of????



Hombra
14 oktober 2012, 17:21
Hoi

Wil gewoon voor thuis mijn akoestische gitaar een Eastman ac630ce versterken. Wat is wijs een zanginstallatie aanschaffen en daar in pluggen of??? Graag adviezen en moet wel lekker klinken maar is voor in de huiskamer dus geen giga boxen en giga prijzen. Moet gewoon lekker klinken.

Gr :O)

-Martijn-
14 oktober 2012, 17:52
Ik zou een akoestische gitaarversterker proberen. Maar wat is precies de reden dat je in de huiskamer wilt versterken? En wat noem jij giga prijzen?

Hombra
14 oktober 2012, 20:23
Bij de winkel waar ik de Eastman heb gekocht vertelde de eigenaar om geen Akoestische gitaarversterker te nemen maar een zanginstallatie. Hij liet mij horen hoe dat klonk en dat was echt verbijsterend mooi.
Ik wil een kleine versterker of zanginstallatie om ook eens een keer buiten en binnen te kunnen spelen met meer volume misschien ooit op een feestje :O)

-Martijn-
14 oktober 2012, 22:15
Zelf gaan luisteren is inderdaad het beste. Ik zou dan alsnog voor een akoestische gitaarversterker gaan, maar als jij een zanginstallatie mooier vindt is daar niks mis mee.
Als je puur voor het mooi thuis versterkt wil spelen zou ik trouwens wel overwegen een ander elementje erbij te laten zetten.