PDA

View Full Version : Guns n roses knocking on heavens door solo cover (1)



tomheerkens8
14 oktober 2012, 13:37
IK heb deze een lange tijd terug al een keer op de site gezet maar heb die toen verwijderd
heb nu de solo opnieuw opgenomen

http://www.youtube.com/watch?v=1kfmjdf8VGA

Bedankt voor het kijken

vriendelijke groet tom heerkens

Axl Rose
20 oktober 2012, 11:32
Hoi Tom, Axl hier :D

Als grote Guns N' Roses fan (Slash is de reden dat ik ben begonnen met gitaar spelen geloof ik), moet ik wel even kijken. Netjes gespeeld en nette sound hoor, ga zo door en blijf filmpjes posten, op naar de 2e solo!

tomheerkens8
21 oktober 2012, 21:25
dankje axl haha ja voor mij geld dat ook slash is mijn guitar hero ja ik ga zeker de 2e solo leren
Hoi Tom, Axl hier :D

Als grote Guns N' Roses fan (Slash is de reden dat ik ben begonnen met gitaar spelen geloof ik), moet ik wel even kijken. Netjes gespeeld en nette sound hoor, ga zo door en blijf filmpjes posten, op naar de 2e solo!

da Liks
21 oktober 2012, 21:30
NIce! ik speel deze ook graag, groot Slash-fan.. wat heb je gedaan om deze sound te krijgen?

Duhsjaak
22 oktober 2012, 20:49
NIce! ik speel deze ook graag, groot Slash-fan.. wat heb je gedaan om deze sound te krijgen?

Hmmmmmmm......... Gitaar spelen?
Flauw hè?
Kon er effe niks aan doen.
Vriendelijke groet, Gus

tomheerkens8
24 oktober 2012, 12:55
Dankje hoe ik de sound heb gekregen best ingewikkeld gitaar met slash sigature pickups,marshall haze 40 maar heb niet de distortion gebruikt van de versterker omdat te hard is voor slaapkamer niveau;) gebruikte een marshall simulatie distortion op mijn boss me 25 en de delay van de versterker hetzelfde geld voor de reverb,de neck pickup met de toon knop op 7 zo kreeg ik mijn sound:p
NIce! ik speel deze ook graag, groot Slash-fan.. wat heb je gedaan om deze sound te krijgen?

da Liks
24 oktober 2012, 13:31
heeeul flauw! maar een glimlach is wel op zn plaats!


Hmmmmmmm......... Gitaar spelen?
Flauw hè?
Kon er effe niks aan doen.
Vriendelijke groet, Gus

da Liks
24 oktober 2012, 13:32
Dankje hoe ik de sound heb gekregen best ingewikkeld gitaar met slash sigature pickups,marshall haze 40 maar heb niet de distortion gebruikt van de versterker omdat te hard is voor slaapkamer niveau;) gebruikte een marshall simulatie distortion op mijn boss me 25 en de delay van de versterker hetzelfde geld voor de reverb,de neck pickup met de toon knop op 7 zo kreeg ik mijn sound:p
ok! tien tekens!