PDA

View Full Version : elektrische gitaren splitsen, net zoals versterkers voor en na 1983



tux2
13 oktober 2012, 16:41
Hallo

Is het misschien iets om de elektrische gitaren sectie, net zoals de versterkers sectie op te splitsen in voor 1983 en na 1983 (of andere jaar tallen).

Dus twee aparten groepen.

Het is maar een goed bedoeld idee

Gr.
Tux

Brewskie
13 oktober 2012, 17:10
Gaan we niet doen. Maar wellicht kun je de mod's overtuigen met je argumentatie ?

tux2
13 oktober 2012, 20:23
Gaan we niet doen. Maar wellicht kun je de mod's overtuigen met je argumentatie ?

Dezelfde reden die er is/was om de sectie versterkers te splitsen.

Er zijn nou eenmaal gitaristen die alleen geintersseerd zijn in oude of nieuwe meuk, toch.
Simpel lijkt me, en het maakt het spitten in de verschillende postings/reacties eenvoudiger en wat gerichter en gemakkelijker

Lijkt me ook een zeer eenvoudige aanpassing op de site, een beetje admin heeft dit zo voor elkaar.

Gr
Tux

Mitch
13 oktober 2012, 20:48
Dat jij nou van die ouwe reut koopt :seriousf:
Die indeling in Versterkers is erg arbitrair gekozen en in feite ook niet echt 'nodig'. Elektrische Gitaren heeft nu Pickups al gekregen als subdivisie (wat wel enigszins loopt), maar om dit subforum nu verder op te splitsen... in het kader van drukte of onoverzichtelijkheid moet je iets verder op willen splitsen. Elektrisch is het meest druk bezocht, maar niet zodanig dat het onoverzichtelijk wordt.
Als je 't mij vraagt: ik vind 't niks, maar als het nou ineens storm loopt met steunbetuigingen is het altijd het overwegen waard.

nickofzo
13 oktober 2012, 20:49
Ik denk dat als er echt veel vraag naar is het allang gedaan zou zijn. Toch snap ik je punt maar er zijn inmiddels al zoveel topics die al enigszins specifiek zijn dat het mij een klein beetje overbodig lijkt bijvoorbeeld: "het Telecaster topic" "het Les Paul topic" "het ouwe meuk topic".

tux2
15 oktober 2012, 14:55
Jammer, ...het lijkt in mijn ogen een hele verbetering.

Gr
Tux

nickofzo
15 oktober 2012, 18:59
Je zou eventueel een poll kunnen om te kijken naar de behoefte eraan. Positieve resultaten zullen je misschien extra onderbouwing geven.

The Bertman
16 oktober 2012, 16:49
Ik denk dat gitaren niet echt veel veranderd zijn in de loop der jaren. Bij versterkers wel, daar zijn echt nieuwe dingen ontstaan. Maar een strat is al zestig jaar een strat.