PDA

View Full Version : Wat is mijn versterker waard ( geen spam !!! )



Acdc
12 oktober 2012, 09:09
Hallo Lezers,

Ik ben in het bezit van een Vox AC50 Combo.
Ik heb hem nu 2 jaar in mijn bezit en ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging ;)
Ik heb vorige wek ove een JCM 800 Head gespeeld en dat heeft mij dus danig weten te overtuigen dat dit de versterker is die ik graag wil aanschaffen.
De Vox verkeerd in een zeer goede staat gezien hij altijd in een flightcase is vervoerd.( deze zit overigens ook bij de verkoop )
6 weken geleden zijn de buizen compleet vervangen door nieuwe buizen (factuur aanwezig) en heb daarna hooguit nog 3 keer op gespeeld.

Gezien ik geen gelijkwaardige versterker op MP kan vinden zou ik jullie graag willen vragen wat mijn versterker waard is. Ik wil hem namelijk niet voor een prikje of veel te duur verkopen ;)

dorrus
13 oktober 2012, 18:32
Moeilijk te zeggen wat hij waard is.
Hij is waard wat de gek er voor geeft nietwaar?
Ik denk dat ie met 500 euro dik betaald is uitgaande van een nieuwprijs van 900 euro ( want dat was de laatste nieuwprijs toch ongeveer? )
Of je het nou leuk vind of niet, de prijs van muziekinstrumenten is behoorlijk aan het dalen de laatste maanden.
Ik heb zelf maanden lopen leuren met een Engl sovereign incl pedaal met een nieuwprijs van 2350 euro samen die ik voor 700 euro niet eens verkocht kon krijgen.
Ik heb hem maar van marktplaats gehaald als je begrijpt wat ik bedoel.
Succes met het verkopen van jou amp.