PDA

View Full Version : Metal-gitarist zoekt een Heavy/Thrash/Power/Speed Metal band (Haarlem/Amsterdam e.o.)



ExplorerNut
11 oktober 2012, 20:15
Superstrakke metal-gitarist zoekt een Heavy/Thrash/Power/Speed Metal band (of mensen die een nieuwe band willen beginnen). Ik zou het liefst in een coverband spelen, maar goed eigen materiaal dat mij aanspreekt vind ik ook prima.

Ik ben 38 jaar em kom uit Zandvoort. Ben in het bezit van een flinke range aan muzieksmaak. Denk daarbij aan wat harde pop/rock tot en met Black Metal en 'beyond'. Als er maar ruige gitaren in zitten zeg maar. Ben qua metal gek op zowel oud als nieuw werk van o.a. Metallica, Gamma Ray / oude Helloween, Volbeat, Flotsam & Jetsam, Kreator, Slayer en de hele zooi wat je er aan bands omheen kan bedenken. Teveel om op te noemen dus.

Ik ben in bezit van eigen vervoer / gitaar en zoek naar een band in de omgeving Haarlem/Alkmaar/Amsterdam. Ik heb 1 keer in de twee weken gitaarles (voor onder andere mijn solowerk en om nog strakker en sneller te worden in het gitaarspel) en zou daarom het liefst ongeveer 1 keer in de twee weken willen oefenen.

Zijn jullie een band die op zoek is naar een gitarist zoals ik of wil je een nieuwe (cover)band starten? Mail mij dan op mail@dennuz666.com.