PDA

View Full Version : Schecter Bloodmoon



Jasper.
10 oktober 2012, 19:30
Hoi,

Heb een ruilvoorstel tegen mijn jackson gekregen. Een Schecter C1 Bloodmoon. Op de inlays na lijkt hij me wel vet. Interessant voorstel dus. Vooral de wat dikkere neck die schecters hebben (naar horen zeggen) spreekt me wel aan. Maar weet verder niet zo veel van schecters. En deze is ook nergens meer te koop. Je hebt meerdere C-1's in verschillende prijsklasses. In welke klasse zit deze? Iemand meer info?

Gr. Jasper

bass blom
10 oktober 2012, 20:38
Op de inlays na lijkt hij me wel vet.

dat klinkt naar toekomstige spijt :ok:

Stillborn
10 oktober 2012, 21:00
Ik vind de inlays nog wel meevallen.

Jasper.
10 oktober 2012, 21:35
Ja, ik denk dat het wel went. Ik weet nu ook al dat het geen gitaar is die ik mijn hele levn houd. Dat is mijn jackson ook niet. En dt hoeft ook niet. Die rol vervult mijn gibson

wietse
10 oktober 2012, 22:27
effe zoeken op google leert mij dat hij in de usa 549 $ kost/kostte.
kwa model hetzelfde als de omen die ik te koop heb, prettige snelle hals, prima gitaren die schecters.

Jasper.
11 oktober 2012, 18:53
Het lijkt me idd wel een leuke gitaar. Schecters hebben me qua model en uiterlijk altijd wel een beetje aangetrokken. Ik denk dat ik er wel voor ga. Maar gezien de nieuwprijzen wil ik er wel een kleine bijbetaling bij.

Edit: Jammer maar helaasch, het word hem niet. Hij wil niet bijbetalen en ik wil er zelf ook niet op inleveren.