PDA

View Full Version : Orange Micro Terror Problemen?



Muser
9 oktober 2012, 20:55
Sinds kort heb ik een Orange Micro Terror + bijbehorende cab gekocht na veel video's gezien, en reviews gelezen te hebben.
Waar ik vooral blij mee was, is dat hij goed om zou kunnen gaan met pedalen...
...met mijn Cry Baby klopt dat, maar mijn Fuzz Factory klinkt als het slechtste/goedkoopste pedaal ooit (terwijl die mooi €170 kost, voor mij vrij veel..)
Ik heb de fuzz ook op een marshall valvestate (8240 denk ik) en op een Roland Cube 30 en Micro cube getest en daar klinkt 'ie gewoon modern en goed zoals zou moeten.

Het tweede probleem is dat hij full gain helemaal niet zo full gain klinkt als bijv. in deze video: http://www.youtube.com/watch?v=XzDohmkXeJs
Hij klinkt juist een soort van dof dan (sowieso eigenlijk wel), en alsof iets hem tegenhoud ofzo.

Het laatste probleem is dat hij op een 412 cab gaat haperen als de gain over de helft gaat... (wat ik ook niet in video's etc. kan ontdekken)

Nou ben ik nog niet heel erg thuis in de versterkers, en ik weet dus niet of dit allemaal normaal is voor zo'n versterker?

Dus is het normaal en moet ik er maar genoegen mee nemen, of heb ik een soort 'misdruk' gekregen?

In ieder geval alvast bedankt!