PDA

View Full Version : Grolsch reclame



fuck nu-metal
16 juni 2003, 11:49
Waarschinlijk kent iedereen wel die reclame van een zwarte bluesgitarist die het publiek vermaakt en twee blanke jongetjes die een beetje zitten te rammelen. Je hebt gitaristen en je hebt gitaristen/je hebt bier en je hebt grolsch). Ik vroeg me af wie deze zwarte bluesgitarist is, want ik vind het erg mooi. Weet iemand zijn naam en of ie platen heeft uitgebracht?

Wilson
16 juni 2003, 13:09
die 2 rammelende jongetjes klonken anders ook niet slecht, maar het was geen janken want dat was de slogan, je hebt janken en janken toch?

wel grappig, laatst was ik op school wat aan het spelen, en zon trance gast: jeetje het lijkt de grolsch reclame wel!

Neals
16 juni 2003, 15:02
die 2 rammelende jongetjes klonken anders ook niet slecht, maar het was geen janken want dat was de slogan, je hebt janken en janken toch?

wel grappig, laatst was ik op school wat aan het spelen, en zon trance gast: jeetje het lijkt de grolsch reclame wel!

Dat moet zo'n zeilpinkpopkneus geweest zijn

hoofd
16 juni 2003, 15:09
There's beer, and this is Gwolsjch

Wilson
16 juni 2003, 15:12
die 2 rammelende jongetjes klonken anders ook niet slecht, maar het was geen janken want dat was de slogan, je hebt janken en janken toch?

wel grappig, laatst was ik op school wat aan het spelen, en zon trance gast: jeetje het lijkt de grolsch reclame wel!

Dat moet zo'n zeilpinkpopkneus geweest zijn

zeilpinkpopkneus????

danios
20 juni 2003, 21:58
de zwarte gitarist uit de grolsch reclame is ernest ranglin. Heb ik na gevraagd bij de klantenservice...:) Erg leuke giatrsit. Zijn roots zitten in de ska/reaggea jazz. Hij heeft min of meer de reggea ontwikkeld......

Ik alleen 1 cd van hem met een mix van ska/reggea & jazz, erg zomers.....doet veel met octaven alla wes montgomery. Ik en verder geen blues van hem....

Nemesis
20 juni 2003, 22:34
dat had ik dus ook laatst....was ik bezig met een simpel solootje, komen er gelijk twee van die groupies aan van"heeej da's grolsch" ofzo...vaag

Wilson
21 juni 2003, 14:59
ja dat heb je met van die mensen die alleen maar gitaar horen op de reclame en normaal alleen maar trance luisteren.