PDA

View Full Version : Even voorstellen



sjors078
9 oktober 2012, 14:13
Ik zal me ook even voorstellen voor de vorm. Ik ben Sjors, ik speel nu 12 jaar gitaar. Ik ben verslaaf aan geluid en de werking van gitaren en amps, waardoor ik uren kan piekeren. Hierdoor koop en verkoop ik regelmatig ook spullen. En zit ik af en toe ook met vragen als het gaat om gear. Dat is eigenlijk de belangrijkste reden dat ik nu hier op het forum zit.

Voor de geïnteresseerden, ik speel op;

Gibson SG 60's (p-90 elementen)
Epiphone G-400
Squier Telecaster custom ook met p-90's. (omgebouwd met gibson elektronica aan de binnenkant)

Vox AC50CPH
Orange Dual Terror
Framus 2x12 V30 cab

MXR microamp
Korg pitchblack tuner
Orange Footswitch (voor beide amps)
En een goedkope perfect werkende volume pedaal

Duhsjaak
10 oktober 2012, 06:50
Hi
Welkom. Eindelijk weer eens een P90's freak erbij. Heel fijn.
Ben ik namelijk ook. Plus dat Sjors en Sjaak ook wel iets heeft van een komisch duo, vind je niet?

Helaas vertel je er niet bij waar al dat schoons voor dient.
- Speel je alleen/in een band?
- speel je je eigen liedjes of vergrijp je je aan modern klassiek als Comfortably Numb

Je ziet: Ik heb ook wel eens vragen.
Maar niet perse over je gear.
Vriendelijke groet, Gus

sjors078
10 oktober 2012, 21:51
Hi
Welkom. Eindelijk weer eens een P90's freak erbij. Heel fijn.
Ben ik namelijk ook. Plus dat Sjors en Sjaak ook wel iets heeft van een komisch duo, vind je niet?

Helaas vertel je er niet bij waar al dat schoons voor dient.
- Speel je alleen/in een band?
- speel je je eigen liedjes of vergrijp je je aan modern klassiek als Comfortably Numb

Je ziet: Ik heb ook wel eens vragen.
Maar niet perse over je gear.
Vriendelijke groet, Gus

Ik speel momenteel in een southernrock/metalband. Death of the Legend. Er komt een nieuw projectje aan vanaf januari. Ik schrijf eigenlijk alleen maar eigen werk, alleen of met band. En veelal wat hardere muziek. Metal(core), punkrock, rock 'n roll georiënteerde muziek.