PDA

View Full Version : System Divide - Ephemera [Official Lyric Video]



Bloodline
9 oktober 2012, 10:32
Heren,

hier is dan de lyric video van onze single Ephemera, van mijn band System Divide (met leden van Fear Factory, Aborted). Heb zelf het nummer geschreven en onze gitaarnetter Bob van Toxic Grind Machine is verantwoordelijk voor zo wat alle orchestratie!

Zeer benieuwd wat jullie er van vinden:


http://www.youtube.com/watch?v=cphwskBdJYc


Gitaar solo @ 3:38 voor de liefhebbers!

glennshred
9 oktober 2012, 18:47
Bruuuuutaal metal.. lijkt wel een mega orgasmix. zooooo goed :blast:
Ga ik zeker nog veel beluisteren :crazyhappy:

Bloodline
10 oktober 2012, 11:47
Hahaha orgasmix, die kende ik nog niet :)!

Gert-Jan
10 oktober 2012, 12:40
Ondanks dat het niet mijn favoriete stijl is vind ik het wel MEGA goed gedaan. De clip is zo ontzettend gaaf dat ik de tweede keer zonder beeld alleen de track beluisterd heb, anders word ik teveel afgeleid (in positieve zin hoor). Zit goed in elkaar!! Met veel devotie gemaakt kun je horen. respect en complimenten.

God en dan te bedenken dat jaren geleden Bloodline (Mendel) hier schoorvoetend het forum betrad met de eerste voorzichtige posts..........en nu dan....persoonlijk vind ik jou een van de best en snelst ontwikkelde gitaristen en componisten van de afgelopen tijd.

Ook complimenten aan Bob natuurlijk!

Duhsjaak
10 oktober 2012, 16:22
Hi
Kijk, hier ben ik nou helemaal blij mee.
Een teaser van 1,08 min. Pfffff. Met een hele mooie mevrouw heb ik aan 1,08 al niet meer genoeg.
Kejje nagaan.

Maar hiermee kun je d'r echt inkomen. In de muziek.

Je had bij wijze van teaser gewoon een stuk intro?
Fijn om naar te luisteren. Volwassen stukkie werk!

@Gert Jan
Fijn dat je je toch niet hebt laten uitschrijven. Moet ik nou zo'n klote smiley zetten of niet. Allemaal moeilijke beslissingen.

To the both of you:
Vriendelijke groet, Gus

Bloodline
14 oktober 2012, 10:48
Ondanks dat het niet mijn favoriete stijl is vind ik het wel MEGA goed gedaan. De clip is zo ontzettend gaaf dat ik de tweede keer zonder beeld alleen de track beluisterd heb, anders word ik teveel afgeleid (in positieve zin hoor). Zit goed in elkaar!! Met veel devotie gemaakt kun je horen. respect en complimenten.

God en dan te bedenken dat jaren geleden Bloodline (Mendel) hier schoorvoetend het forum betrad met de eerste voorzichtige posts..........en nu dan....persoonlijk vind ik jou een van de best en snelst ontwikkelde gitaristen en componisten van de afgelopen tijd.

Ook complimenten aan Bob natuurlijk!

Zeer bedankt voor dit compliment, heb ook veel aan het gitaarnet forum te danken qua motivatie al die tijd haha.
Ik vertik me er zelf wel vaak op dat ik nooit bij zo'n gitaarnet meeting ben geweest, moet ik echt eens doen!

Doet me goed dat jullie het een toffe track vinden, volgend jaar komt de plaat dus dan zal ik het weer rond spammen :)!

Fusion
15 oktober 2012, 13:23
HEt is niet mijn ding (veel te bombastich idd), maar ik vind t gek voor je dat je in een profi band zit en gaat touren!

Tias
26 november 2012, 19:53
Klinkt heel erg lekker.
Je bent een muziekaal wonderkind.