PDA

View Full Version : Tacoma Papoose P1



springsteen
7 oktober 2012, 21:59
Beste snaarspelers,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een Tacoma Papoose. Vermits deze niet meer in de handel verkrijgbaar is, even een rondvraag of iemand dit hebbeding te koop aanbied. Misschien heeft er nog een winkel een exemplaar in de etalage staan.

Groeten,
Springsteen

beruk
7 oktober 2012, 22:09
Dat zullen dan winkel dochter zijn:

The company was purchased by Fender in October 2004 and is now a division of Fender.[2]

Fender has shut down manufacturing of Tacoma products, and new stock is unavailable to dealers.

Zij kon er wel aardig mee uit de voeten:
http://www.folkworks.org/images/stories/January2009/hendrix_l.jpg

vederlicht
7 oktober 2012, 22:12
Hio Springsteen,
Ik heb zo'n hebbeding niet te koop, dat wil zeggen: misschien wel als ik weet wat een Tacoma Papoose is. Ik dacht aan de naam van een gangster uit Mexico maar dat is toch niet direkt een hebbeding. Dus voor de draad ermee want ik ben wel benieuwd.....
Vederlicht♫

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een Tacoma Papoose. Vermits deze niet meer in de handel verkrijgbaar is, even een rondvraag of iemand dit hebbeding te koop aanbied. Misschien heeft er nog een winkel een exemplaar in de etalage staan.

Groeten,
Springsteen[/QUOTE]

springsteen
7 oktober 2012, 22:17
Voor Vederlicht.
Het is een reisgitaar zoals op de foto van Beruk. Hij verslaat de Martin Backpacker en Baby Taylor in de sprint.

Springsteen

Fingerpick
8 oktober 2012, 00:00
Hier http://www.euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_3536183DF2EC4A6AB2E5B2ABAC3C7629 heb je er zo een : op 32min 25 sec : inderdaad
fijn gitaartje!

Matijs
11 december 2012, 20:53
Ik heb iets voor je ...

oehoe
7 februari 2013, 15:12
Tacoma's zijn moeilijk te vinden en als ze dit al zijn in Europa zijn ze flink aan de prijs. Zelfs in de States zijn Papooses moeilijk te vinden. Ik prijs mezelf gelukkig met de Papoose 112E die ik ooit jaren geleden gescoord heb. Deze had 't nodige werk nodig om de afstelling en intonatie goed te krijgen (.12 gauge en in A gestemd vraagt erg veel van 'n 12 snarig gitaartje). Snuffel 'ns rond op de onderstaande link, je vindt er wellicht veel info en wie weet ooit 'n Papoose.

www.tacomaguitarforum.com