PDA

View Full Version : (h)ngd Bc Rich Warlock Mick Thomson M7



pannekoek
7 oktober 2012, 21:56
Goeienavond iedereen,

Gister weer een nieuw gitaartje erbij gekregen.

Een Bc Rich Warlock Mick Thomson M7...
Geen gitaar die ik hoog op mijn verlanglijstje had staan, eigenlijk stond ie helemaal niet op m'n verlanglijstje. Maar via een vriend voor leuk prijsje mee kunnen nemen.

Gitaar was in vreselijke staat. Lag zonder snaren in een hoek te verstoffen. Grijs van het stof, dikke vette vieze oliespetters over de gehele gitaar. Hals was vreselijk krom, geen volumeknop, etc.

Ik heb hem gister flink opgepoetst en wat afgesteld en het is best een grappig ding nu.

Ik kan helaas verder niets vinden op internet van deze gitaar. Wat is ie waard, etc.
Wie kan mij wat over deze gitaar vertellen?

foto:

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/540775_541901219169456_220875081_n.jpg


groeten,

macwilliams
7 oktober 2012, 22:54
Uit de platinum, bronze of nj serie?
Verwacht er niet te veel van qua waarde.

FruscianteFan
7 oktober 2012, 22:54
aan de inlay te zien is het een signature van Slipknot

macwilliams
7 oktober 2012, 23:01
Goeienavond iedereen,


Een Bc Rich Warlock Mick Thomson M7...


groeten,
Dat zou kunnen kloppen. Met dat signature verhaal

RS-Rik
8 oktober 2012, 00:35
Dat gitaartje rechts van dat puntige apparaat wat is dat? Ik heb in een gekke bui een gitaartje gekocht die er precies op lijkt behalve de pups.

pannekoek
8 oktober 2012, 12:32
Dat gitaartje rechts van dat puntige apparaat wat is dat? Ik heb in een gekke bui een gitaartje gekocht die er precies op lijkt behalve de pups.

Rechtsboven hangt een Gracia jaren '70 strat, een zogenoemde ''tokai stratocaster achtige'' Oud gitaartje van mijn vader.
Helemaal rechts hangt een Jackson demmelition King v.

pannekoek
8 oktober 2012, 13:07
kan iemand mij wat vertellen over de nieuwprijs van deze gitaar? ik kan er zelf niets van terugvinden op internet behalve:

SPECIFICATIONS
Mahogany Body
1/4" Maple Top
Hard Maple Neck
Rosewood Fingerboard
Widow Headstock
25.5" Scale
Single-Ply Neck Binding
"HATE" Fretboard Inlay
Black Hardware
2 EMG-HZ Humbucking Pickups
Quad Bridge

Jasper.
8 oktober 2012, 13:22
De zwarte kost hier nieuw 320 dollar:
http://www.musiciansnews.com/guitars/64/bc_rich_mick_7_warlock_electric_guitar_packag.shtm l

Verder kan ik ook niet zo veel vinden.

Wel een leuk ding. Lijkt me ook nog wel eens leuk om er een Warlock of mockingbird bij te hebben. Liefst met die hele foute headstock die hiervoor op die dingen zat en een fout kleurtje.

pannekoek
8 oktober 2012, 14:03
De zwarte kost hier nieuw 320 dollar:
http://www.musiciansnews.com/guitars/64/bc_rich_mick_7_warlock_electric_guitar_packag.shtm l

Verder kan ik ook niet zo veel vinden.

Wel een leuk ding. Lijkt me ook nog wel eens leuk om er een Warlock of mockingbird bij te hebben. Liefst met die hele foute headstock die hiervoor op die dingen zat en een fout kleurtje.

Hè Jasper,

Die link is van de starterpakket.

Er zijn 2 versies van deze gitaar. Deze die ik heb. En de starterpack.

Verschil is de "HATE" inlay op de toets. EMG pickups VS bc rich pickups. En nog een aantal verschillen. De starterpack gitaar is veel goedkoper dan die ik heb, de NJ serie.

Bij de starterpakket krijg je ook wat goodies en dergelijke.

Deze starterpack heb ik wel gevonden op internet maar niet deze NJ serie gitaar. :(

Jasper.
8 oktober 2012, 15:12
Dan denk ik dat je het wat moet vergelijken met de Warlock NJ die op thomann staat. 763 euro gaat die voor weg.

Sinner1980
8 oktober 2012, 17:19
Hey! Zo'n gitaar was mijn eerste elektrische gitaar een jaar of 12 geleden. Ik betaalde er destijds zo'n 1500 gulden voor.

De verkoopwaarde is echter niet om over naar huis te schrijven. Ze ging voor €250 de deur uit...