PDA

View Full Version : Seymour Duncan User Forum Group Pickup



Orpheo
2 oktober 2012, 19:25
gitaarvrinden: ik kan mijn hand leggen op de nieuwe SDUFG pickup. Seymour Duncan User Forum Group pickup dus. te gek element. Wie 'm wil (effe zelf googlen; ik ben geen zoekmachine ;) ) kan bij mij aankloppen voor een set, of een enkel element. Prijzen zijn (nog) niet bekend, maar het zal geen 160 dollar per stuk worden, zoals normaal voor de customshop. Eenieder die allang ingeschreven staat op het forum kan ook van de forumprijs gebruik maken (ingeschreven voordat dit project startte!). maar alle anderen kunnen dat element NIET kopen!

Ik verdien er zelf geen fuck aan, dus dit is geen spam: dit is echt een manier om anderen, jullie, een plezier te doen.

het is een redelijk medium output element. 2 alnico 2 magneten, een onderin en eentje in de blade. De wind is gemaakt voor enorme clarity en helderheid maar toch genoeg output en 'juice' voor veelzijdigheid.

Met andere woorden: wie geinteresseerd is, moet het me even laten weten, en ik zal m'n best doen voor jullie. Ik gok op een prijs van ongeveer 200 dollar per set (wat zeer schappelijk is).