PDA

View Full Version : Herder .. HORROR VACUI EP



yhcmarc
30 september 2012, 15:31
Check een nieuwe track van de aankomende HORROR VACUI EP van Herder.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QYxNXFPT7w4

Komt op 13 november uit via Reflections records.

peter_heijnen
4 oktober 2012, 12:33
Klinkt erg VET!! Hoe die gitaar in het midden alleen overblijft vind ik geweldig, sfeer! Puntje kritiek: wat mij betreft hadden de vocals der meer boven op gemogen.

Veel succes met de release.

Dreverhaven
4 oktober 2012, 12:50
Klinkt echt super dik. De drums klinken alleen niet zo goed vind ik. Alsof de compressor niet lekker is ingesteld. Ze klinken naar mijn mening ook niet breed genoeg. Maar goed, het klinkt verder zeker niet verkeerd hoor, maar dat is wat me zo direct opvalt.

fantastik_badr
4 oktober 2012, 14:43
Herder? Wie zijn die mensen?

interessander
4 oktober 2012, 14:57
Lekker hoor, allemaal Sound City's nu toch?

Duhsjaak
4 oktober 2012, 15:51
Hi yhcmarc
Ik vind het behoorlijk heftig. Iemand hoort zang. Jij ook?
ZO niet dan heb ik tevaal naar dit soort muziek geluisterd en dan moet ik naar beter horen of zo.
Flauw? Ja, moet ik eigenlijk niet meer doen.
Ik vind die Herder ploeg goed te pruimen.
Vriendelijke groet, Gus

pasqual
4 oktober 2012, 21:21
Erg vette sound maar ben het met Dreverhaven eens: drums komen er niet lekker uit. Vooral de snare komt er bekaaid vanaf: je hoort 'm wel maar er zit geen "diepte" in. Ook de bekkens en hihat mochten iets meer hoog hebben. Dit kan een bewuste keuze zijn; kwestie van smaak. Maar wel een lekker vet nummer!

yhcmarc
5 oktober 2012, 19:03
Sander, ja alle drie de gitaristen spelen live op Sound city MKIII amps, de bassist op een oude Orange OR120. Al zit Jeroen er weer aan te denken om marshall te gaan spelen voor wat extra headroom.