PDA

View Full Version : gibson les paul custom terecht!!!



Ragamuffin
15 juni 2003, 19:59
:) hoera hoera! mijn geliefde custom is terecht! ik word gek van geluk!!!! :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

Wilson
15 juni 2003, 20:17
en?? waar wasie nou heen???

wietse
15 juni 2003, 20:23
hartstikke mooi man
maar waar was ie nou vertel effe hoe je hem terug hebt gekregen.

Ragamuffin
16 juni 2003, 16:39
een conducteur had hem inderdaad gevonden maar de ns zelf had het nagelaten om de gitaar in de computer te zetten. :evil: :evil:
er zat toevallig een setje snaren van de american guitarstore in van enschede. Hij had met de zaak gebeld en ik was er afgelopen zaterdag voor een schadeclaim taxatie, en de eigenaar gaf me zijn nummer. zodoende, hoera hoera! Maar dat neemt niet weg dat als het aan de ns had gelegen ik mijn gitaar nooit meer had teruggezien.

iam
16 juni 2003, 16:47
je hebt die man dan toch wel beloond voor zijn eerlijkheid?

nuja de NS is al even corrupt als de NMBS denk ik!!! pure evil :evil:

proficiat toch!!! :D

strakke joekel
17 juni 2003, 10:52
helemaal te gek voor je :lol:

AntY
17 juni 2003, 15:20
vet man!

ik ben laatst een stemapparaatje kwijt geraakt in de trein denk ik, kwam thuis was nergens meer te vinden, zal m wel per ongeluk uit mn tas heben laten vallen

ook zon opsporingsformulier ingevuld, maar zal wel niets baten

strakke joekel
17 juni 2003, 15:22
ik heb altijd mijn stema..paraat :razz:

plukker
18 juni 2003, 01:20
kan het niet laten:

Wat ben jij een ontzettende oelewapper, dat je je gitaar onbeheerd achter laat, vooral je geliefde plank!

Matje
18 juni 2003, 19:24
kan het niet laten:

Wat ben jij een ontzettende oelewapper, dat je je gitaar onbeheerd achter laat, vooral je geliefde plank!

volgens mij is het zo niet gegaan

plukker
19 juni 2003, 00:00
heb het hele verhaal gelezen en kan er niks anders van maken, dat deze meneer een oelewapper is. Wat is er dan gebeurt?
Keek hij soms hoe de conducteur er met zijn les paul vandoor ging?
Dan ben je niet alleen een oelewapper maar heb je ook geen kl"ten. Man al was die kerel 2 keer zo groot, ik had z'n kl''ten eraf gebeten!

De Teng
25 juni 2003, 18:48
HAHAHA... Groot gelijk.

'En nu leg je die mooie plank van me neer en/of terug in het rek, anders krijg je met mijn effectpedaal om de oren. En die is niet van schuimrubber!'

zoiets?

Als je hem vergeet ben je idd niet de snuggerste, maar ja.... het kan mij ook overkomen. :) No hard feelings verder. Tot nu toe kan ik het me niet voorstellen, maar zal jij ook wel zitten. Ben blij voor je dat je hem terug hebt.

Metalhead
25 juni 2003, 22:21
Ach, je gitaar in de trein laten liggen... dat kan de beste overkomen :P

(Oh ja, het is de beste overkomen :D (en ik heb hem nog steeds niet terug :'( ) )

Ic3gl0vE
25 juni 2003, 23:12
ben jij die gast die z'n nieuwe epi goth in de trein had laten liggen net nadat 'ie 'm kocht?

Metalhead
25 juni 2003, 23:44
Yep... maar ik heb ondertussen al een andere (zelfde soort, met Floyd Rose), gewoon niet te veel aan denken, dan valt het trauma nog wel mee :)

andy
26 juni 2003, 00:46
Maar heb je het vertrouwen in de mensheid weer een beetje terug Metalhead??? Want dat was toen helemaal weg.......

Metalhead
26 juni 2003, 12:19
Mijn vertrouwen zal altijd geschaad blijven...
Maar ik heb er mee leren leven :P

Ragamuffin
26 juni 2003, 13:45
khaddem inderdaad laten liggen,(stomstomstomstom) en conducteur had hem gevonden, dacht ik... en zo kwam het me ook voor want ik had een conducteur op a-dam centraal gevraagd en de conduc van de trein waar mijn les paul in lag bevestigde dattie hem had gevonden.
Later bleek het gewoon een passagier te zijn geweest en die haddem meegenomen naar huis en had gegevens en adres achtergelaten bij gevonden voorwerpen. Het toeval wilde dat hij een half uur eerder er was geweest op maandag dan ik. Ik kwam dus daarna vroeg naar me gitaar en die vetklep achter het loket wist nix. keje nagaan.
Het heeft zo'n 3 en een halve week geduurd voordat ik bij de american guitarstore kreeg van deze geweldige man omdat in de koffer een setje 0.10 zat met sticker erop van american guitarstore.
Ik was daar voor een taxatie-schadeclaim en zo kwam ik dus aan het nummer.

De man die mijn gitaar had gevonden had zelf trouwens ook ooit zijn gitaar in de trein laten liggen. Dus kwas niet de enige die zoiets overkomen is en metalhead kan meepraten.

Maar goed, eind goed al goed.

hoezee

green_day
30 juni 2003, 19:44
mazzelpiik!! echt tof dat je hem weer hebt :)

hansies
6 juli 2003, 14:52
je hebt die man dan toch wel beloond voor zijn eerlijkheid?

nuja de NS is al even corrupt als de NMBS denk ik!!! pure evil :evil:

proficiat toch!!! :D


:???: :???: :???: :???: corrupt !!!!!!!! hoedan.................... :roll: :roll: :roll: :roll:

iam
6 juli 2003, 22:39
WOEKERprijzen :)

:wink: