PDA

View Full Version : tc electronics d-two het beste?



Stringz-N-Pickz
15 juni 2003, 17:05
Hoi!

Ik zit erover te denken om een goede delay te kopen. Aangezien ik geen geld heb om een een tc - 2290 te kopen leek mij de d-two een hele aardige optie.
Is er een beter apparaat in deze prijsklasse ? ik wil een beetje een satriani/petrucci geluid krijgen. De delay moet dus min of meer verdwijnen als ik speel en terug komen als je een noot uit laat klinken. De d-two lijkt dit te kunnen (dynamic delay). De chorus optie die erbij zit is dat een echt chorus of meer iets anders ?

Hopelijk hoor ik snel iets.

Greetz,
SNP

Rectifier
15 juni 2003, 18:48
Ik weet niet of de Line6 echo pro dat kan maar dit is ook een prima delay unit voor weinig geld. Feedback heeft ze meestal in de aanbieding.

Chiel
16 juni 2003, 12:32
De Dunker optie op de Rocktron Intellifex doet ook ongeveer hetgeen wat jij omschrijft. Wellicht ook het proberen waard (dingetjes staan vaak voor een kleine 200 euro op marktplaats aangeboden).

Stringz-N-Pickz
18 juni 2003, 08:16
sja..die echo pro heeft gewoon veels te veel opties die ik niet ga gebruiken daarom koop ik hem niet denk ik.
Die rocktron is al heel oud ik wil liever wat nieuwere technologie kopen. Dan lijkt de d-two of de g-major toch de beste optie.

Greetz,
SNP

Nocki
19 juni 2003, 08:20
ik vind zelfd de delay van de gmjaor een beetje minder. maar met de rest ben ik nog niet zo bekend.

Nocki

paulisgek
30 augustus 2003, 18:23
Die intellifex apparaten zijn dan al wel wat ouder, maar klinken echt verdomde goed! Werken intern ook op 20 bit of 24 bit resolutie (geloof ik) en zijn waanzinnig dynamisch! Als je geld over hebt, moet je dat Yamaha apparaat dat door Allan Holdsworth is bedacht eens proberen: UD-Stomp. Zeer uitgebreid, klinkt waanzinnig!

Paul

morris
31 augustus 2003, 03:56
de Dtwo is erg goed, maar moet in combinatie met een mixer gebruikt worden IMO. Als je puur geïnteresseerd bent in ducker (dynamic) delay is een oude BLACKFACE Intellifex je enige optie IMO. Als je een Intelliverb kunt vinden ben je helemaal de koning te rijk.
Onderschat de oudjes niet!