PDA

View Full Version : Ruil Topic?



Mesa-Man
25 september 2012, 18:30
ik weet niet of ik het mag vragen, maar zou een te RUIL topic niet leuk zijn op het forum?

Persoonlijk zou ik dat wel erg leuk vinden.
Volgens mij meer leden.

Zo heb ik een Fender USA '57 reissu See through blonde...die ik zou willen ruilen tegen een John Mayer strat of tegen een Musicman Luke.

http://rumbleseatmusic.com/images/188s/fender/00FenderStrat57ReissueBlonde188.jpg

Venlonaer
25 september 2012, 18:39
Gebruik de zoekfunctie eens.











Algemene antwoord: Hier is Gitaarmarkt al voor ;)

Braindead
25 september 2012, 18:40
Ik ben voor!

Mesa-Man
25 september 2012, 18:40
Guitaarmarkt, met alle respect, vind ik echt niks...

macwilliams
25 september 2012, 18:41
Dan zou je misschien ook kunnen vertellen waar voor je je gitaar zou willen ruilen.
Vast niet voor mijn tweedehands paar werkschoenen toch?

YannickH
25 september 2012, 18:41
inderdaad! is 2 keer niks

Luigi
25 september 2012, 18:42
Leuk idee, ik ben voor!!

macwilliams
25 september 2012, 18:43
inderdaad! is 2 keer niks

Waren toch hele goeie werkschoenen hoor ;)

kenx
25 september 2012, 19:02
Ik ben ook zeker voor!

Mesa-Man
25 september 2012, 19:04
Hoeveel mensen hebben we nodig om een ruil topic te kunnen laten realiseren?

Wat mij betreft mag dit gewoon 1 rubriek worden, met één iedere die wat wil ruilen hier in kan posten.

Hendriks
25 september 2012, 19:08
Ik wil een stekkerdoos ruilen tegen een kurkentrekker.

Mesa-Man
25 september 2012, 19:09
Ik wil een stekkerdoos ruilen tegen een kurkentrekker.

nee, wel serieus blijven, dus gewoon gitaar-gear.

macwilliams
25 september 2012, 19:11
Ik wil een stekkerdoos ruilen tegen een kurkentrekker.

Zoeplappč!

Hendriks
25 september 2012, 19:12
Zoeplappč!


Voor als ik visite krijg Willem , ik ben zelf van de blauwe knoop .

Venlonaer
25 september 2012, 19:14
Ik wil graag mijn Ernie Ball lage e snaar ruilen voor een Elixer.....wie-o-wie?! :D

macwilliams
25 september 2012, 19:14
Voor als ik visite krijg Willem , ik ben zelf van de blauwe knoop .

Oh...:hide::chicken: oké dan.

macwilliams
25 september 2012, 19:15
Ik wil graag mijn Ernie Ball lage e snaar ruilen voor een Elixer.....wie-o-wie?! :D

Dikte??.
...

Venlonaer
25 september 2012, 19:16
Maakt niet, als ik maar kan ruilen! :crazyhappy:

De mijne is pas 5 keer aangeslagen, dus nog zo goed als nieuw!

macwilliams
25 september 2012, 19:19
Maakt niet, als ik maar kan ruilen! :crazyhappy:

De mijne is pas 5 keer aangeslagen, dus nog zo goed als nieuw!

Jaja...

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Te Ruil voor een e snaar: Vox AC30 6/TBX Vintage Red Limited Edition || Marshall 5210 combo

Mesa-Man
25 september 2012, 19:21
Waarom moet dit topic nu weer belachelijk gemaakt worden?

Kom op mensen even serieus nu.

bass blom
25 september 2012, 19:23
ruilen is cool :ok:

Venlonaer
25 september 2012, 19:23
Oei dat zou wel een hele slechte ruil zijn voor mij dan......;)


Maar ja genoeg flauwekul.
Ik zou er wel voor zijn om op Gitaarmarkt een ruiloptie terug te zien. Maar dit is al meerdere malen aangekaart in verschillende topics. Ik dacht zelfs dat er al iets mee gedaan zou worden in de volgende update....? Of heb ik het mis?

bass blom
25 september 2012, 19:24
Oei dat zou wel een hele slechte ruil zijn voor mij dan......;)


Maar ja genoeg flauwekul.
Ik zou er wel voor zijn om op Gitaarmarkt een ruiloptie terug te zien. Maar dit is al meerdere malen aangekaart in verschillende topics. Ik dacht zelfs dat er al iets mee gedaan zou worden in de volgende update....? Of heb ik het mis?

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=browse&mds=search&brief_key=ruilen&before=&type=&title=&salary=&goal=

spirit
25 september 2012, 19:54
Ik ben ook voor. Gitaarmarkt vind ik ook helemaal niets, hoewel ik er soms wel gebruik van maak.

Maar een week of 2 terug is hetzelfde al voorgesteld door een ander forum lid, en daaruit bleek dat een ruil/verkoop topic er niet ging komen.
Jammer, want mits serieus kan dat wel een leuke aanvulling voor het forum zijn.

Persoonlijk ben ik ook vóór ruilen ipv verkopen.

arjanb01
25 september 2012, 19:57
+1 voor een ruil/verkoop topic. Zeker in deze tijd waar heel veel mensen geen cash hebben liggen om een aankoop te doen. Ruilen kan voor veel mensen ideaal zijn. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet zo gauw zal doen. Je krijgt toch vaak waanzinnige voorstellen waar je niks aan hebt.

E-J
25 september 2012, 19:59
Kreeg het forum niet binnenkort een nieuwe update, met een geďntegreerde gitaarmarkt?

Riny
25 september 2012, 20:07
Van ruilen komt huilen! :(

bertje1
25 september 2012, 20:13
Als twee mensen ruilen, moet er meestal eentje huilen

wiltin
25 september 2012, 20:24
Allereerst wil ik even kwijt dat ik vindt dat hier op het forum een paar ontzettende kwallen zitten. Topics belachelijk maken, mensen aanvallen op schrijffouten etc etc.. Ik vindt dat echt Gitarist onwaardig!

Ontopic,

Ik ben voor. Een ruil topic kan een goede bijdrage zijn in deze moeilijke financiele tijden.
Het lijkt me wel als mensen elkaar gevonden hebben voor een ruil, dit middels pm verder af te handelen.

ronalddus
25 september 2012, 20:25
Ik denk dat het een goed idee is. Je kan toch wat meer informatie kwijt over je gitaar, meer/betere foto's.
Bij de gitaarmarkt is het toch vaak: "Zo goed als nieuw, kan in Limburg uitgetest worden". En het werkt gewoon niet echt lekker

marco v
25 september 2012, 20:26
Ik ben voor,
mits sommigen serieus kunnen blijven lijkt het me een prima idee.
Verkoop lukt nu toch nauwelijks.

Mesa-Man
25 september 2012, 20:38
Ik ben ook voor. Gitaarmarkt vind ik ook helemaal niets, hoewel ik er soms wel gebruik van maak.

Maar een week of 2 terug is hetzelfde al voorgesteld door een ander forum lid, en daaruit bleek dat een ruil/verkoop topic er niet ging komen.
Jammer, want mits serieus kan dat wel een leuke aanvulling voor het forum zijn.

Persoonlijk ben ik ook vóór ruilen ipv verkopen.

Weet je de reden ook waarom dat niet doorging?

Bedoel het is toch niet zo ontzettend veel werk om zo een rubriek hier op het forum te realiseren?

pasqual
25 september 2012, 20:43
Ruilen is oké, kan leuk zijn. Ik zou alleen na wederzijdse interesse de details niet openbaar houden maar verder via privé berichten regelen omdat anders iedereen zich ermee gaat bemoeien.

Dennis_Ajax
25 september 2012, 20:47
Gitaarmarkt is niks en er is totaal geen snelle interactie tussen de mensen. Ik ben voor. Jammer dat de zogenaamde grapjassen hier met dik aantal post zo een topic meteen belachelijk maken

Venlonaer
25 september 2012, 20:52
T'is komkommertijd jongens. Kom op, flauwekullen moet even kunnen. Tussen alle flauwekul door valt er in de posts ook nog wat nuttigs en bruikbaars te lezen hoor :stop:

Sinner1980
25 september 2012, 20:59
Deze kwal is ook voor! :D

Ik vind het een prima idee, kan er niets tegenin brengen!

MichaelSS
25 september 2012, 21:17
Hier is toch gitaarmarkt voor? Dat was het commentaar een maand geleden op mijn voorstel een ruiltopic aan te maken.

Mesa-Man
25 september 2012, 21:20
Hier is toch gitaarmarkt voor? Dat was het commentaar een maand geleden op mijn voorstel een ruiltopic aan te maken.


Als nu iedereen laaiend enhousiast was over gitaarmarkt geef ik ze gelijk, maar dat is dus niet het geval.

Is het nu gewoon onwil om een Ruil rubriek te maken?
Zo komt het althans bij mij wel over.

Mitch
25 september 2012, 21:22
Kreeg het forum niet binnenkort een nieuwe update, met een geďntegreerde gitaarmarkt?

Precies. Tot die tijd beginnen we niet aan een ruil topic, sorry.