PDA

View Full Version : Hallo Allemaal!



Mr. Steef
25 september 2012, 11:15
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, dus ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Stefan, ben 18 jaar oud en speel nu ongeveer 2 jaar gitaar, heb eerst les gehad, maar ben daar sinds kort mee gestopt, aangezien ik nu op kamers zit in Tilburg.
Mijn gitaar is een Fender stratocaster MIM, verder heb ik een Fender Mustang II versterker.
Ik luister graag naar bands als de RHCP, Foo fighters en U2, ik heb een vrij brede smaak, maar ben alleen niet zo geïnteresseerd in metal.
Ik gebruik de site de laatste tijd al redelijk veel voor allerlei informatie, en heb bovendien wel interesse om in een bandje te spelen, dus wie weet kom ik hier nog iets tegen.

Gr.
Stefan

Duhsjaak
25 september 2012, 16:05
Hi Mr. Steef
Welkom!
Snap ongeveer alles wat je schrijft, maar begrijp er geen barst van waarom je in Tilburg op kamers zou gaan. Geen dump op T., maar wat studeer je daar dan? En hebben ze daar geen gitaardocenten?
Vriendelijke groet, Gus

Mr. Steef
25 september 2012, 17:13
Dankjewel,

Ik ben dit jaar begonnen met de studie econometrie, dus daarom zit ik op kamers. En gitaardocenten zullen ze hier vast wel hebben, ik zeg ook niet dat ik niet meer van plan ben les te nemen. Maar ik heb er nog niet zoveel naar gezocht moet ik zeggen.
Gr.
Stefan

Duhsjaak
26 september 2012, 07:33
Right! Veel succes met allebei!
Vriendelijke groet, Gus

Jeffrey Kroonenberg
26 september 2012, 16:48
welkom,
Wij kunnen je misschien wel gebruiken bij onze band.

Mr. Steef
27 september 2012, 21:50
Hoi Jeffrey,

Ik zie bij je locatie dat je in 't Harde woont, dat is niet echt in de buurt van Tilburg volgens mij. Dus dat komt dan niet heel goed uit.

Groeten,
Stefan

Jeffrey Kroonenberg
28 september 2012, 21:27
Hoi Jeffrey,

Ik zie bij je locatie dat je in 't Harde woont, dat is niet echt in de buurt van Tilburg volgens mij. Dus dat komt dan niet heel goed uit.

Groeten,
Stefan
inderdaad sorry :$