PDA

View Full Version : Voorstellen



Geert H
23 september 2012, 14:26
Hallo,

Mijn naam is Geert en ik ben woonachtig in de achterhoek. Jarenlang heb ik intensief geluisterd naar gitaarmuziek, begonnen bij Nirvana, Metallica en Iron Maiden in mijn tienerjaren ben ik in mijn mid twintig uitgekomen bij Pink Floyd, Roger Waters, Dream Theater, Rush en alles wat daar omheen hangt. Toch een specifieke muziekkeuze die ik niet heel veel tegenkom in mijn omgeving.
Na jarenlang luisteren en concerten bezoeken (topper was die van Roger Waters in Landgraaf op 2e pinksterdag en The Wall in Arnhem denk ik) heb ik een jaar geleden de actie genomen om gitaar te leren spelen. Dat valt nog niet mee. Ik heb in mijn tienerjaren altijd (semi-)klasieke muziek gemaakt en kan dus wel noten lezen ed waardoor de frustratie nog weleens opspeelt wanneer datgene dat je wil spelen er nog niet uitkomt op gitaar.

Mijn "gear" bestaat uit een Squier affinity en een geleende Ibanez Pt5 effecten processor + Park versterker. Op dit moment ben ik opzoek naar mijn eerste eigen versterker en ik denk aan een Fender Mustang I. Op dit gebied ben ik een behoorlijke "newbie".

Ernest01
23 september 2012, 14:48
Welkom op het forum Geert.
Op het deel waar de versterkers besproken worden, zal je vast wel goede tips kunnen krijgen.
Succes !

Saarke
23 september 2012, 18:48
Dag Geert uit de Achterhoek ;-) Welkom!