PDA

View Full Version : ervaring musicstore.de



Jeffrey Kroonenberg
23 september 2012, 12:24
Ik heb een antal mooie gitaren gezien bij de website musicstore.de (http://www.musicstore.de)
Mijn vraag is wie er nog meer slechte ervaringen hebben.
Ik lees ook van mensen dat er goede ervaringen er zijn.
Ik heb er slechte ervaringen mee wie nog meer of juist goede?

Di Stefano
23 september 2012, 15:59
Bestel er regelmatig en nooit slechte ervaringen mee gehad. Als je met kredietkaart betaald heb je meestal je spullen al twee dagen erna.
Ook al twee keer een product dat niet beviel teruggegeven (een keer persoonlijk gaan brengen en een keer terug opgestuurd). Zonder vragen te stellen nemen ze het product gewoon terug en krijgt je geld teruggestort.

marco v
28 september 2012, 18:07
Wat zijn je slechte ervaringen dan?
Ik heb er 2 keer iets besteld en dit is netjes en snel geleverd,
daarna nog een mail gehad van de klantenservice of ik tevreden ben met het product.
Elk jaar vraag ik de catalogus aan en ook die krijg ik telkens netjes gratis door de brievenbus.
Dat kom ik bij andere dozenschuivers niet tegen hoor.

arcane
28 september 2012, 18:14
Ik heb er al tig keer iets besteld of in de winkel zelf gekocht. Ik heb nog nooit negatieve ervaringen gehad.

bass blom
28 september 2012, 18:53
Ik heb een antal mooie gitaren gezien bij de website musicstore.de (http://www.musicstore.de)
Mijn vraag is wie er nog meer slechte ervaringen hebben.
Ik lees ook van mensen dat er goede ervaringen er zijn.
Ik heb er slechte ervaringen mee wie nog meer of juist goede?

vage vraag.
wat wil je?
je hebt mooie gitaren gezien.
je hebt slechte ervaringen.
je leest ook van goeie.
je wilt zien dat meer mensen dat hebben.
vage vraag.
:dontgeti:

pasqual
30 september 2012, 15:07
Regelmatig wat besteld, altijd snel geleverd na betaling. Een keer een delay met kuren gekregen: probleem gemaild en zonder moeilijk te doen een nieuwe gekregen.

Braindead
30 september 2012, 22:56
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Music Store. Een keer is in het pakket een zakje plectrums verloren gegaan maar dat kreeg ik vervolgens meteen nagestuurd. Wat ik ook prettig vind is dat ze standaard even een sms'je sturen als de bestelling verzonden wordt. Service zit hem vaak in de details. :)

Wat zijn overigens slechte ervaringen? Ik bedoel transportschade zal bij iedere zaak weleens voorkomen.

muziekschuur
1 oktober 2012, 22:13
Goeie zaak. Geloof ik een Peavey amp gekocht en een zoom fx die ik weer teruggestuurd heb. In beide gevallen prima verzorgd.

Jeffrey Kroonenberg
2 oktober 2012, 16:45
Mijn vraag is wie er nog meer slechte of goede ervaringen hebben bij de Music Store.de
Ik zelf kon niet betalen.
Via paypal kon ik niet betalen.

Swaag
2 oktober 2012, 17:28
Hoeveel goede en slechte ervaringen wil je nog horen dan?
Ook bij mij gaat het altijd goed bij Musicstore.

En als je niet kan betalen kan je ook niet kopen.. da's logisch toch?

Braindead
6 oktober 2012, 00:45
Waarom zou je bij Music Store met Paypal betalen? Die zaak bestaat al jaren en stuurt je je gekochte pruduct echt wel op hoor. Gewoon bestelling plaatsen en dan kan je het bedrag vooraf overmaken.

arcane
6 oktober 2012, 10:55
Waarom zou je bij Music Store met Paypal betalen? Die zaak bestaat al jaren en stuurt je je gekochte pruduct echt wel op hoor. Gewoon bestelling plaatsen en dan kan je het bedrag vooraf overmaken.

Omdat je met paypal veel makkelijker en sneller kunt betalen, en je de producten sneller thuis hebt.

Swaag
6 oktober 2012, 11:02
Ik betaal bij de Duitsers altijd met creditcard en heb mijn spullen dan meestal in een dag of drie in huis. Vind ik vlot genoeg.
Trouwens: ook bij een toko als Soundslive of DV247 in GB heb ik het veelal in een paar dagen al binnen.

Braindead
6 oktober 2012, 17:16
Omdat je met paypal veel makkelijker en sneller kunt betalen, en je de producten sneller thuis hebt.

True, echter stelde Jeffrey Kroonenberg dat quote:

"Mijn vraag is wie er nog meer slechte of goede ervaringen hebben bij de Music Store.de
Ik zelf kon niet betalen.
Via paypal kon ik niet betalen. "

Dan zou ik zeggen, maak het geld gewoon van je normale rekening over. Ik zie dat niet als belemmering om ergens niet te kopen. Ergens een paar dagen langer op moet wachten waarvan je vervolgens jaren plezier hebt.

arcane
6 oktober 2012, 17:27
Dan zou ik zeggen, maak het geld gewoon van je normale rekening over. Ik zie dat niet als belemmering om ergens niet te kopen. Ergens een paar dagen langer op moet wachten waarvan je vervolgens jaren plezier hebt.

eens (en tien tekens)

-Martijn-
6 oktober 2012, 19:44
Er zijn genoeg winkels, dus als het niet lukt en je hebt geen zin om op een trage overschrijving te wachten zou ik gewoon ergens anders bestellen.