PDA

View Full Version : Hi all!



Saarke
21 september 2012, 15:55
Nieuw hier, vandaar deze post :-)

Reeds lange tijd geboeid door ons alom geliefde snaarinstrument. Een paar jaar geleden begonnen met lessen maar noodgedwongen moeten stoppen. Het nu opnieuw opgenomen, heb reeds een paar privé-lessen gehad, en serieus gebeten door de microbe...men vingers hebben het geweten :-)

Hou van elk genre van muziek en ben ook van plan me in elk te gaan verdiepen. Heb drie gitaren in huis en wissel tussen hen af, de ene al wat gemakkelijker te hanteren dan de andere.

Ben blij dit forum getroffen te hebben, ontzettend veel info en me dunkt leuk volk! :-)

Harry
21 september 2012, 16:01
Welkom Saarke! Vervelend dat de microbe jou ook te pakken heeft gekregen. Sterkte ermee! ;)

Duhsjaak
21 september 2012, 16:31
Hi
Welkom!
Net begonnen en toch al drie gitaren. Dan ben je serieus besmet. Helaas vertel je er niet bij welke gitaren, want zoiets maakt mij toch gelijk wat nieuwsgierig.

Deze vraag zou ik in B waarschijnlijk pas na je 2e post moeten stellen, maar in NL zijn wij wat directer. Hoop niet dat dat je stoort.

Vriendelijke groet, Gus

Saarke
21 september 2012, 17:15
Bedankt voor de fijne verwelkoming Harry en Duhsjaak!

@Harry: hmmm het is iets vies, en oh zo tijdrovend :-)

@Duhsjaak: Helemaal geen probleem mee hoor, ik kom regelmatig naar Nederlandse kant, Maastricht oa, heb familie aan die kanten en vind jullie 'directe' manier vaak verfrissend :-) Heb een Simon and Patrick staan, een Squier Classic Vibe Strat en mijn pride and glory, een Gibson Les Paul Studio rootbeerkleur. Heb onlangs men Fender Hotrod verkocht en gebruik een Roland 20 nu, tja op een appartement heb je echt niet veel meer van doen :-)

Duhsjaak
21 september 2012, 19:18
Hi
Zo...., leuke spullen. En die rootbeer kom je maar weinig tegen. Da's toch met zo'n zwart randje/zwarte binding als ik mij niet vergis?

Blij dat ik heb gevraagd.
En blij dat je 't hebt verteld.

Veel plezier!
Vriendelijke groet, Gus

Saarke
23 september 2012, 18:49
Gouden binding, geen zwart randje. Zal eens een foto uploaden ;-)
Was een must have voor me en nog geen seconde spijt van gehad.