PDA

View Full Version : Voorstellen wel zo beleefd..



Jan Schoenmakers
20 september 2012, 12:01
Hallo, ik heb me net geregistreerd. Ik ben Jan, woon in Amsterdam, ben midden 50 en ben al sinds mijn 10e bezig met piano, zang en gitaar (en toch nooit zelfs maar in de buurt van virtuositeit gekomen!). Ik houd van singer songwriters van Bob Dylan tot Cat Power en James Vincent McMorrow, muzikanten met persoonlijkheid en originaliteit. Op een paar jaar spelen in een folk-rock band na (in de tijd van Steeleye Span etc) heb ik altijd alleen gepield. Ik probeer sinds kort ook wat op te nemen, incl keyboard, bas en drums. Het lijkt me leuk een duo te vormen met een andere gitarist die een goede 'eigen' zangstem heeft.

Ukeloeder
20 september 2012, 14:17
Dag Jan, dat vind ik knap van je, dat je je al 40 jaar verre houdt van de virtuositeit. Datzelfde doe ik pas sinds 25 jaar, maar ik denk dat ik niet onbescheiden ben wanneer ik meld dat virtuositeit ook bij mij nog niet aan de horizon is verschenen. Natuurlijk weet je nooit wat de toekomst brengt, maar ik heb goede hoop op dit niveau voort te ploeteren tot ze me wegdragen.
Je oproep aan een zingende gitarist kun je, naast hier, in het forum Muzikanten gezocht plaatsen. Veel succes en plezier.
Van harte welkom!

Duhsjaak
20 september 2012, 14:58
Hi
In Amsterdam zeiden ze altijd dat als je de rottigheid niet opzoekt; de rottigheid jou wel zoekt.
Met virtuositeit 'legt' dat anders, zoals je merkt. En ook wat dat betreft ben je in goed gezelschap.

Welkom hier en veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus