PDA

View Full Version : Eric Sardinas



Rory
14 januari 2002, 20:54
Luistert er ook wel iemand naar eric Sardinas?

philbee
15 januari 2002, 10:18
een wandelende circus act
Nee dan was Rory toch wel ff vele malen echter, Rory.

DIVE BOMB
15 januari 2002, 13:21
Die glitter-cowboy met zijn resonatie gitaar en bottle neck,............. hij is gewoon goed in zijn doen. Live vind ik hem veel beter. Ik hem m twee keer live gezien -->tijdje geleden in nijmegen (steve Vai concert) en paar maanden geleden tijdens night of the guitar in heineken music hall. Hij geeft wel een showtje hoor, zet het podium in barnd leukste act is met het bier flesje, de meeste dei m live hebben gezien weet wat ik bedoel.

philbee
15 januari 2002, 16:48
ik heb m live gezien, heb het niet uitgekeken, die act met dat bierflesje, so what.

taylor
15 januari 2002, 17:39
o ja doet ie dat nog steeds dat met dat bier flesje? hij moest maar weer eens iets nieuws bedenken.

DIVE BOMB
15 januari 2002, 19:12
ach het is wel leuk, blijft wel leuk gezicht --->vooral niet thuis proberen, bij mij zat de hele kamer onder het bier....ah ik bleef maar aan het behang likken :smile:

Rory
17 januari 2002, 19:34
Rory was zeker echt......Eric is gewoon goed in wattie doet...Philbee..Speel je zelf slide? Probeer dat maar eens te doen..
Ik vind dattie gewoon lekker klinkt op die dobro-achtige gitaar..
Zn uitstraling is but, maar goed...

philbee
17 januari 2002, 21:06
je hebt mij niet horen zeggen dat ie niet kan spelen, ik vind het alleen een soort circus act waaraan ik persoonlijk vind dat zijn muziek dan ondergeschikt aan wordt. Dat echte dat pure is bij hem ver te zoeken. Net dat wat Rory G. zo super maakte. Gelukkig heb ik hem ook nog live gezien, een van de beste concerten van mijn leven.

Ik speel inderdaad slide Lowell George is daarin mijn master. Ieder zijn smaak ....

Rory
19 januari 2002, 14:31
Ik heb rory regelmatig zien spelen en dat was indeed pure, dat was blues..De act van Eric S maakt me eigenlijk niet zo uit..Zn muziek klinkt wel lekker.
Er komt toch waarschijnlijk niemand meer als rory was...HELAAS
Alhoewel..Je moet eens luisteren naar Gwyn Ashton..Die komt aardig in de buurt.

Ps Speel jij in Dr Rhythm??

philbee
20 januari 2002, 23:13
inderdaad Dr Rhythm, kent U ons en ken ik jou? heb jij laatst bij mij niet op die bassman gespeeld?

Rory
30 januari 2002, 19:49
Ons kent volgens mij ons..
Jij hebt inderdaad een Bassman??
Heb je m nog? Nog geen vox gevonden?