PDA

View Full Version : carlos santana



Ibanez
15 juli 2001, 12:49
wat vinden jullie van hem? vind je hem goed of slecht? en waarom?

Erik
15 juli 2001, 15:16
Hij is absoluut een van mijn favorieten gitaristen. En waarom? Zijn stijl is gewoon uniek!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Erik op 2001-07-15 14:17 ]</font>

Stratopeek
17 juli 2001, 22:45
Inderdaad zijn stijl is uniek. Een nummer als Samba pa ti is toch gewoon geweldig!! Mijn favoriet is altijd nog Blues the healer met John Lee Hooker, die helaas overleden is....

Erik
18 juli 2001, 15:31
Heb je de live versie van samba pa ti wel eens gehoord? die is ook steen goed!
Hij duurt bijna twee keer zo lang!

Ibanez
19 juli 2001, 13:27
smooth van zijn nieuwe cd is ook goed!!

Stratopeek
19 juli 2001, 13:48
Welke cd staat die live versie van samba pa ti???

Erik
19 juli 2001, 15:05
op "the ultimate collection"
staat op de bonus cd.

Kitaarhiero
21 september 2001, 23:42
Opzich is er qua techniek, stijl en gevoel niks mis met die man, maar hij is zo verrekte arrogant/irritant (fikken verzekerd, zegt om de haverklap Boogie etc.)
Z'n laatste CD was ook niet echt om van in de lucht te springen, die single Maria bijvoorbeeld, f***in' R&amp;B! en dan die mond die zo randdebielig opengaat hangen als hij een solo speelt, met zo'n grote zonnebril die hij altijd draagt ziet dat er gewoon niet uit...ik heb altijd het gevoel dat hij doet alsóf hij een gitaarheld is.

Verder is hij wel goed.

Kitaarhiero
21 september 2001, 23:42
Opzich is er qua techniek, stijl en gevoel niks mis met die man, maar hij is zo verrekte arrogant/irritant (fikken verzekerd, zegt om de haverklap Boogie etc.)
Z'n laatste CD was ook niet echt om van in de lucht te springen, die single Maria bijvoorbeeld, f***in' R&amp;B! en dan die mond die zo randdebielig opengaat hangen als hij een solo speelt, met zo'n grote zonnebril die hij altijd draagt ziet dat er gewoon niet uit...ik heb altijd het gevoel dat hij doet alsóf hij een gitaarheld is.

Verder is hij wel goed.

Kitaarhiero
21 september 2001, 23:43
Opzich is er qua techniek, stijl en gevoel niks mis met die man, maar hij is zo verrekte arrogant/irritant (fikken verzekerd, zegt om de haverklap Boogie etc.)
Z'n laatste CD was ook niet echt om van in de lucht te springen, die single Maria bijvoorbeeld, f***in' R&amp;B! en dan die mond die zo randdebielig opengaat hangen als hij een solo speelt, met zo'n grote zonnebril die hij altijd draagt ziet dat er gewoon niet uit...ik heb altijd het gevoel dat hij doet alsóf hij een gitaarheld is.

Verder is hij wel goed.

Ibanez
22 september 2001, 22:24
sorry dat ik het zeg, maar....zie ik nou 3 dezelfde berichten???

Jimi Hendrix
23 september 2001, 11:04
Dat zou best kunnen

Jimi Hendrix
23 september 2001, 11:04
Dat zou best kunnen

Jimi Hendrix
23 september 2001, 11:04
Dat zou best kunnen

Kitaarhiero
23 september 2001, 13:08
het duurde een beetje lang en omdat ik ongeduldig werd klikte ik 3x op OK

Ibanez
23 september 2001, 15:45
aha

ekkerman
29 oktober 2001, 10:13
de reden dat hij zo vaak boogie zegt is omdat hij dat waarschijnlijk de best f**cking amp vind!!!!!
ikzelf namelijk ook voor elke stijl en speciaal voor bleus en "donkerbruine "solo's a'la carlo's
boogie rules dude....!!

Kitaarhiero
29 oktober 2001, 10:59
Boogie rules? in principe wel maar het is de meest misbruikte naam uit de popmuziek!

Jimi Hendrix
29 oktober 2001, 12:53
Laatst voor een opname weer es de boogie mk4 gebruikt: ideaal voor gelikte jaren 80 sound!
maar toch is rivera beter, althans voor mijn oren.

taylor
29 oktober 2001, 14:25
het schijnt trouwens dat santana op koch wil gaan spelen,misschien doet die dat al in de studio.

Jimi Hendrix
29 oktober 2001, 14:45
Ja, dat stond laatst in dat blaadje de music maker. Heb trouwens laatst mijn abo daarop niet verlengd, wegens de verslechterende inhoud, maar dat terzijde.
Die Koch timmert goed aan de weg!

taylor
29 oktober 2001, 16:52
ja dat klopt ik zat al te denken waar had ik dat ook al weer van ,ik koop dat blad nooit alleen die keer wel(om 1 andere reden)

philbee
23 november 2001, 10:10
wie kent het nummer 'song of the wind' van het Caravanserai album, alleen al voor dat nummer is die man voor mij onsterfelijk. Bekke trekke of niet. Overigens dat doen jullie natuurlijk noooooit he bekke trekke on stage?

Nocki
28 december 2001, 17:13
ja ik vind m ook goed.
al denk ik (maar dat kan ik niet onderbouwen) dat hij meer een gevoels speler is dan technisch onderlegd.
ik vond m altijd al goed en toen ik de eerste keer een mesa ampje uitprobeerde wist ik het gelijk helemaal deze man heeft verstand van geluid.
hij is heel bijzonder omdat hij veel speelt met feedback enzo en ook met zijn geluid.

samen met brian may (vox) vind ik hem het mooiste geluid hebben,.

ajuus. Nocki
&lt;>&lt;

siscu
12 maart 2002, 03:29
Ik vind zijn techniek goed, bijzonder goed is zijn talent om solos op te bouwen dat
altijd zijn stempel hebben ,maar heel verschilend van elkaar zijn .moon flower,samba pa ti,europa,i love you much too much enz.talent!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: siscu op 2002-03-12 02:32 ]</font>