PDA

View Full Version : Reclame in de banner



Tabula Rasa
19 september 2012, 20:34
Die banner, waarin ads zitten van mayones, Diezel, Freshman en die effecten WHOHEE ofzo, en weet ik veel wat..... Bij klikken kom je alleen bij die mayonaise gitaren uit. Geloof niet dat dat het idee is, en is voor verbetering vatbaar.

bass blom
19 september 2012, 22:00
welke banner? :D

Kim Wilson
20 september 2012, 09:12
Ik heb hier alleen MaxGuitars in de banner, en daar kom ik ook op terecht (Firefox). Ik zal eens kijken hoe dat is met IE.

MjS
20 september 2012, 10:06
Die banner, waarin ads zitten van mayones, Diezel, Freshman en die effecten WHOHEE ofzo, en weet ik veel wat..... Bij klikken kom je alleen bij die mayonaise gitaren uit. Geloof niet dat dat het idee is, en is voor verbetering vatbaar.

Weehbo effecten.

Had het ook al opgemerkt. Is dat niet allemaal dezelfde importeur (edit: ja, Musifacts)? Zou dan waarschijnlijk beter naar die site kunnen verwijzen dan naar Mayones.

Sterker nog, de banner bestaat eigenlijk uit een aantal losse banners, met elk een verwijzing naar de website. Het is dus gewoon mogelijk dat Mayones naar Mayones linkt, Weehbo naar Weehbo enzovoorts. Ergens is dus een foutje gemaakt.

Tabula Rasa
20 september 2012, 20:13
Het is dus gewoon mogelijk dat Mayones naar Mayones linkt, Weehbo naar Weehbo enzovoorts. Ergens is dus een foutje gemaakt. Yep en als dat betalende sponsoren zijn.... dan is dit niet fijn.

Rizz
20 september 2012, 21:08
Is het niet gewoon een kwestie van geld? Mayones heeft betaald voor een link en de rest niet?

Tabula Rasa
20 september 2012, 21:09
Is het niet gewoon een kwestie van geld? Mayones heeft betaald voor een link en de rest niet?

Oh dat zou ook nog kunnen. Vond het alleen vreemd om bij iedere afbeelding bij die mayonaise gitaren uit te komen.

marc_o
20 september 2012, 21:15
Dank voor de info, zal het doorgeven. Het zijn allemaal "onze" merken, Mayones, Diezel, Curt Mangan, Freshman, Weehbo etc.. Hoort naar de musifacts-site te gaan.

Tabula Rasa
20 september 2012, 21:18
Dank voor de info, zal het doorgeven. Het zijn allemaal "onze" merken, Mayones, Diezel, Curt Mangan, Freshman, Weehbo etc.. Hoort naar de musifacts-site te gaan.

Zo Marc, jullie liepen de laatste weken ongeveer 6 ton mis aan inkomsten. Als niemand dat gemerkt had was dat opgelopen naar 2 miljoen. Ik neem met 1% wel genoegen hoor. Stort die 20.000 maar ff op mijn rekening (ik stuur wel een PM).


PS; Cash mag ook.























:seriousf:

Ike57
20 september 2012, 21:57
welke banner? :D

Yep. +1 :D

marc_o
21 september 2012, 11:26
Zo Marc, jullie liepen de laatste weken ongeveer 6 ton mis aan inkomsten. Als niemand dat gemerkt had was dat opgelopen naar 2 miljoen. Ik neem met 1% wel genoegen hoor. Stort die 20.000 maar ff op mijn rekening (ik stuur wel een PM).


PS; Cash mag ook.























:seriousf:

6 ton zien toch een beetje als een saaie en ingedutte donderdagmiddag natuurlijk...

:-)

Martijn-w
21 september 2012, 18:04
Yep. +1 :D

Herkenbaar :D

RS-Rik
4 oktober 2012, 13:12
He wordt bij mayonaise en weehbo doorverwezen naar musifacts en bij de prs banner naar max guitar. Tenminste, bij mijn firefox.