PDA

View Full Version : Intro



TattooRock
19 september 2012, 11:27
Hoi,

Ik ben Gerrit-Jan, 30 jaar. Sinds gisteren gitaarles bij de muziekschool. Dat gaf een ontzettend goed gevoel. Even gespeeld op een Spaanse en daarna hetzelfde gespeeld op een Steelstring. Direct gekozen voor de steelstring. Dit was een Yahama en ondanks dat de stalen snaren wel stug aanvoelde werd ik door het geluid direct in de gitaar gezogen. Heb even kort akkoorden aangeslagen (ben nog helemaal leek) maar dacht dat ik 15 minuten weg speelde en bleek al een uur en een kwartier bezig te zijn.

Zoals mijn naam doet vermoeden ben ik naast rock 'n roll en 60 fanaat ook tattoo fanaat. Heb een halve backpiece in oldschool stijl (King of Kings) en een borststuk op mijn rechterborst wederom in oldschool stijl (Bunker tattoo).

Ik hoop hier wat info weg te kunnen halen wat mijn leerproces doet versnellen. Ook misschien nog wat advies voor as zaterdag mbt het aanschaffen van mijn eerste gitaar. Aanstaande zaterdag ga ik met mijn leraar naar de winkel om mijzelf een gitaar aan te schaffen. Dat zal ik niet hier posten maar in een daarvoor bestemde post.

Groeten

Harry
19 september 2012, 11:40
hoi Gerrit-Jan, goed idee om met je leraar een gitaar uit te zoeken. Voor die tijd kun je hier al veel kennis op doen. Succes en veel plezier!

Duhsjaak
19 september 2012, 23:58
Hi
Toevallig had ik net 'The Needle and the damage done' op staan toen ik je intro post las. Dat kàn toch haast geen toeval zijn. Een soort holistische opvatting over tattoos?

Voor het eerst sinds de verkiezingen voel ik me weer zweverig.

Afijn, als je dit soort posts hebt gehad, ben je toe aan een normale reactie. Die moet wel van een ander komen hè?
De wens om ons 'anders zijn' te vieren is ons musici met de genen mee gegeven. Dus helemaal normaal wordt het hier nooit.

Ik heet je hartelijk welkom. Veel plezier.
Vriendleijke groet, Gus

TattooRock
20 september 2012, 11:35
Hi
Toevallig had ik net 'The Needle and the damage done' op staan toen ik je intro post las. Dat kàn toch haast geen toeval zijn. Een soort holistische opvatting over tattoos?


Het liedje gaat meer over de andere kant van drugs en drugsgebruikers. Een soort van sentiment naar de mensen die zijn gevallen in de oorlog van drugs? Het missen van je vriend-junkies.


Voor het eerst sinds de verkiezingen voel ik me weer zweverig.

Gewoon SP met een meerderheid de kamer in gooien de volgende keer dan komt alles goed!


Afijn, als je dit soort posts hebt gehad, ben je toe aan een normale reactie. Die moet wel van een ander komen hè?
De wens om ons 'anders zijn' te vieren is ons musici met de genen mee gegeven. Dus helemaal normaal wordt het hier nooit.

Ik reken mijzelf nog geen musici maar 'anders zijn' voelt erg goed dacht ik.


Ik heet je hartelijk welkom. Veel plezier.
Vriendleijke groet, Gus
Dank voor deze post. Moest het even een paar keer lezen