PDA

View Full Version : Nieuw hier!



Jorisg
19 september 2012, 09:48
Ik zal mezelf ook even netjes voorstellen! Mijn naam is Joris, ik woon in Aalsmeer en heb me net aangemeld voor dit forum, ben in het bezit van een telecaster uit 1977 een stratocaster uit....weet ik niet meer?? En een Gibson Les Paul Classic 1960 uit 1995.

De Gibson heeft denk ik wat versleten fretten, want de d-snaar is niet meer te bespelen na de 12de fret!

Dat is ook gelijk de reden waarom ik hier terecht ben gekomen, en dat is om de vraag te kunnen stellen of iemand een goede gitaar reparateur weet in de buurt van Aalsmeer/Amsterdam die mijn gitaar eens onder handen kan nemen!

Veel dank voor jullie reacties!

Joris

Harry
19 september 2012, 10:38
welkom Joris! Je zou je vraag nog eens in het gitarensubforum kunnen stellen, dan komt er wellicht meer informatie los. Succes!

Duhsjaak
19 september 2012, 23:11
Hi
En dan kan ik wel reageren met:
'na de 12e fret op de D snaar?', Jongen, wat heb je daar dan ook te zoeken? Maar, als je mij niet zou kennen, word je daar ook niet echt wijzer van.

Leuk advies van Harrie, maar staat er nou bij welk subforum? Kijk, da's nou zo fijn van Harrie; hij gelooft onvoorwaardelijk in je creativiteit en hij laat het je gewoon zelf uitzoeken. Eens kijken of hij hapt.....

Nee, hij hapt nog niet.

Georgina VErbaan noemde haar borsten haar Harries. Nou had ik een collega in die tijd en die was behoorlijk groots daarop. Haar Harries.... en ik ben daar één van.

Mijn antwoord daarop was:
Nou, een beetje bescheidenheid zou je wel sieren. Hoe fraai ze ook zijn, ze hangen maar een beetje rond en doen niks. Weet je wel zeker dat je één van haar Harries wil zijn.

Ik heb hem er nooit meer over gehoord.

@Harry
Ja, ik weet t; het gaat over een harrie.

Maar zou je TS toch niet effe op weg willen helpen? Daaaaank!
Tof bandje trouwens (heb ik al eerder gemeld), maar naar aanleiding van je 'mijn bandje' ben ik toch weer eens gaan luisteren.

Vriendelijke groet, Gus

Harry
20 september 2012, 09:59
Gus, uiteraard heb je weer helemaal gelijk. Maar, wie beschrijft mijn verbazing als ik zie dat onze Joris het inderdaad al zelf had gevonden.
Over borsten die 'Harries' genoemd worden, alhoewel ik werkelijk dol ben op borsten (hier ook wel 'tetten' genoemd, die voor de nieuwkomers), mis ik bij die benaming toch een stukje respect voor de hier besproken kunstwerkjes. Bij 'Harries' denik ik eerder aan iets bonkigs en harigs, hetgeen ook niet echt vrouwelijk is te noemen. Dank voor de waardering voor mijn bandje, is altijd fijn om te horen!