PDA

View Full Version : bevindingen soldano decatone



Marc010
18 september 2012, 16:03
ik heb eerder jullie hulp al gehad omtrent de Soldano Decatone.

Eerder had ik het geld niet en ben toen maar gegaan voor jetcity. Jetcity is overigens niet slecht maar toch niet hetzelfde.

Ik heb contact met iemand die nu een Soldano Decatone verkoopt. Ik heb bijna het geld voor elkaar.

Wat vinden jullie een redelijke prijs voor de amp 2e hands?
Nieuw gaat hij voor plm. 3100,-

Ik heb hem gespeeld en hij heeft 3 vette kanalen, alle 3 voor mij bruikbaar. Zijn er downs van mede decatone eigenaren die ik zou moeten weten?

Mitch
18 september 2012, 20:20
Gewoon bieden wat je hebt :D Serieus, met de huidige markt... je zit zo maar op 50% van de nieuwprijs.

Marc Oblivian
19 september 2012, 10:11
Euro of 1600/1700?

Marc010
19 september 2012, 11:42
Ik heb net iets boven de 50% geboden. Hij wilt nog niet akkoord gaan maar heb effe niet meer. Dus effe afwachten.
Klopt, in deze markt kun je veel....nu alleen hopen dat hij hapt ;)
Heren, bedankt :rockon:

Misery Signals
19 september 2012, 17:47
Ik heb hem al voor 1500 weten gaan, meer dan 1700 zou ik sowieso nier geven.

MS

Marc010
20 september 2012, 10:34
bedankt MS

Misery Signals
20 september 2012, 21:59
Ik ben zelf wel niet zo'n fan van de Decatone sound.

Amp heeft een voor mij ietwat onplezierige compressie, iets liquide in de sound waardoor de mooie Soldano korrel bij deze amp niet goed uit de verf komt.

Ook de Decatrol footswitch met de speciale aansluiting maakt extern switchen van kanalen en evt een gemodde schakelbare fx loop wel een mod karwei.

MS

Marc010
21 september 2012, 10:22
MS,

Juist de compressie en vloeiendheid in de tone is wat mij er naar toe trok. De slo is ruwer en daarom heb ik de voorkeur naar de decatone. Voor mijn leadwerk is kanaal 2 met een boost en kanaal 3 echt heerlijk om mee te spelen.
Ik heb voor wat ik doe 1 clean nodig, 1 ruthem en 1 lead. Met de decatone zit ik dus wel goed.

Ik hoop dat het mee zit en dat ik em binnen sleep.

Klopt van de mod maar ik zal hem zo houden, ik zie niet dat het voor mij nu nodig zal zijn. In de toekomst kan het nog altijd.

MS, bedankt voor je input.

Misery Signals
21 september 2012, 18:01
Als dat je sound is, zou ik ff op de Diezel D-Moll wachten. Driekanaals, midi en voor 1750 schijnt ie steengoed te zijn.

MS

Marc010
24 september 2012, 12:36
diezel en band situatie heb ik al meegemaakt :(
de midden freq. laat altijd veel te wensen over in een band situatie.
Stand alone spelen en recording is wel fenomenaal.