PDA

View Full Version : zilveren huwelijk



zoon van Piet
17 september 2012, 14:45
Het gebeurt niet elke dag dat de band met een liefde - of in dit geval: een gitaar- een heus jubileum bereikt.
Maar bij mij is het zover, ik ben nu 25 jaar samen met mijn Gibson J45!
En dat mag dus gevierd worden!

http://imageshack.us/a/img207/7600/20120917130356.jpg

Het is een oudje, uit 1961.GN-veteranen kennen de gitaar al uit verschillende topics. Want hoewel hij niet moeders mooiste is, ben ik hartstikke trots op hem. Ik gebruik de mannelijke aanspreekvorm, want het ding heet hier in huis naar de oorspronkelijke eigenaar: Armand. Inderdaad: Neerlands grootste hippie kocht de gitaar in 1966 voor de somma van 600 gulden bij Musica aan de hooghuisstraat in Eindhoven. Dat was een zacht prijsje, omdat de gitaar al jaren in de etalage hing waardoor de binding vergeeld was.
hij voorzag de gitaar van wat hippieblingbling
http://imageshack.us/a/img641/5062/20120917130427.jpg
en naar verluidt speelde hij erop in het voorprogramma van de stones in het beruchte kurhausconcert.
Rock'n'roll historie!
De J45 had nogal te lijden on the road. de kop brak ( waarschijnlijk diverse malen) en ter versterking werd een palissander plaat op de kop gezet:
http://imageshack.us/a/img13/1848/20120917141529.jpg

Armand verpatste de gitaar daarom aan een Eindhovense hasjhandelaar. Die heb ik jaren aan zijn kop gezeurd of ik m mocht kopen. Mocht niet. maar goed ook,want ik was immers een ernstig armlastig muzikantje van niks.
Maar toen speelde ik opeens in een leuke band, met veel optredens en de GPvNL enzo. En op een gedenkwaardig avond halverwege september 1987 speelde ik op een feest in Eindhoven. Ik weet nog hoe ik na afloop de podiumtrap afliep en daar opgewacht werd door de man. Hij had de gitaar bij zich, in een vuilniszak. "Asjeblieft Peer, ik denk dat ie bij jou beter tot zijn recht komt dan bij mij.."
Met een traantje in mijn ogen zeg ik: dankjewel, Paulus..

http://imageshack.us/a/img43/5600/20120917130414.jpg

Hij is er niet mooier op geworden in de loop van die 25 jaar. Craquelé vinden we allemaal mooi, de putjes kunnen de meesten ook nog wel waarderen. erger zijn de kopbreuken en het feit dat het maple plaatje onder het bovenblad aan het vergaan is.
In mijn herinnering was ie echt wel sunburst toen ik hem kreeg. Maar daar is weinig meer van over. Op de plaatjes is het helderder dan in het echt. Laatst wilde iemand niet geloven dat het een J 45 was, want hij was immers 'niet sunburst'.
http://imageshack.us/a/img839/2469/20120917130442.jpg

In de loop der jaren is ie nog drie keer gebroken. Een keer door eigen schuld. Een keer door een ongeluk tijdens het uitlenen. En een keer door een demonstratie powerrangers van mijn jonge zoontje ;)
De kop/hals verbinding ziet eruit als een slagveld..
http://imageshack.us/a/img442/8475/20120917141518.jpg

Maar ondanks alles is het een ge-wel-dige gitaar!!!! Ik raakte al snel verliefd op het geluid. Hij is niet hard en opdringerig, het moet-je-mij-eens-horen- karakter van een Martin is niet mijn ding. Ik ben ook meer een cowboyakoordenspeler, en niks is zo mooi als een open G op deze gitaar. Sinds ik deze jumbo heb, heb ik nooit meer GAS gehad voor een andere flattop. Zelfs de Martin D28 die hier in huis regelmatig verblijft, haalt het in mijn oren niet bij mijn Armand. Maar ja, wij zijn dan ook al 25 jaar verliefd.
Maar het zijn niet alleen mijn verliefde oren die deze J45 op prijs stellen, het bezoek kan de handen ook niet van deze ouwe knar afhouden. Iedereen vind 'm prachtig klinken ( en Jw Roy ging zelfs zover om een J45 te kopen..)

aanvankelijk had ik een gitaarband, natuurlijk. Maar ergens in Oostenrijk op vakantie zonder band, knoopte een boer er een stuk boerentouw aan. En dat paste eigenlijk beter bij het karakter van de gitaar dan een echte gitaarband, vind ik.

http://imageshack.us/a/img94/3066/20120917130503.jpg

Ik hoop nog heel wat jaren te mogen genieten van deze ouwe taaie. Duidelijk is dat dit liefde voor het leven is!

Ernest01
17 september 2012, 14:54
Wat een geweldig verhaal.

Een gitaar met een imposant verleden dus.
Eentje om voor altijd te houden en te 'koesteren'.... maar wel op spelen, natuurlijk.

Gefeliciteerd met jullie jubileum !

Rizz
17 september 2012, 15:15
Inderdaad geweldig verhaal! En wat een mooie geschiedenis.. Ik moet altijd een beetje lachen om Armand, het blijft een fantastisch figuur. En dat hij het nog steeds kan, bewees hij vorig met een liedje in Ali B. op volle toeren..

Ik hoop dat je nog vele jaren samen mag zijn met je grote liefde!

Ik mag nog 6 jaar met mijn eerste, dan zit ik er ook aan, bedacht ik me net. En dat gaan we halen ook, al zit daar lang niet zo'n mooie geschiedenis aan vast, maar de liefde kan ik me heel goed voorstellen!

bass blom
17 september 2012, 15:16
hahaa, prachtig man :cheerup:

LaurentB
17 september 2012, 15:46
Mooi verhaal! Ik kan me nog nét herinneren dat Musica in de Hoogstraat zat toen ik in 1982 in Eindhoven arriveerde. Maar de eerstvolgende keer dat ik er snaren wilde gaan halen waren ze ineens verhuisd, ik meen naar de hoek van Stratumseind en de Bleekstraat. Waar mijn broer trouwens een tweedehands Gibson SG uit 1973 kocht, die ik nu heb.

zoon van Piet
17 september 2012, 16:23
Musica ging failliet, ik meen al in 81 of zo. Het duurde even voordat de zaak weer actief was, eerst in de Visserstraat, later idd de Bleekstraat, weer later geldropseweg, Lijmbeekstraat en uiteindelijk nog even op de Grote Berg.. de teloorgang van de ooit zo grote Muziekhandel van de Egmond-familie, bekend van de beruchte gitaren..

LaurentB
17 september 2012, 16:31
Musica ging failliet, ik meen al in 81 of zo. Het duurde even voordat de zaak weer actief was, eerst in de Visserstraat, later idd de Bleekstraat, weer later geldropseweg, Lijmbeekstraat en uiteindelijk nog even op de Grote Berg.. de teloorgang van de ooit zo grote Muziekhandel van de Egmond-familie, bekend van de beruchte gitaren..

Klopt helemaal. Jammer, ik kwam er altijd graag.

northernlake
17 september 2012, 22:52
Deze maakt de j-45's reputatie als Workhorse meer dan waar. Mooi ding, mooi verhaal.

Ace 1.15.19
18 september 2012, 01:14
Mooi verhaal man! Echt een prachtexemplaar.

peter_heijnen
18 september 2012, 09:39
Mooi verhaal! Weet Armand dat de gitaar nog bestaat?

dr1ez
18 september 2012, 11:26
Prachtig verhaal en een zeer mooie geschiedenis ervan!!!
Ik zou zeggen, zilveren bruiloft, drink er een paar glaasjes op, maar ook niet TE veel, Armand zou nl. de dag erna een houten kop ervan kunnen hebben. ;)

zoon van Piet
18 september 2012, 11:47
Mooi verhaal! Weet Armand dat de gitaar nog bestaat?
We kennen elkaar en hij is een paar keer hier geweest. Ik heb ergens een foto van de reünie van die twee. Die had ik graag geplaatst, maar kan m effe niet vinden.
Hij zei lang gezocht te hebben naar een gitaar met zo'n zelfde volle bassen. Uiteindelijk werd het voor hem een Lowden.

Nog een mooi verhaal:
Toen ik nog een heel klein ZvPtje was en hij op het toppunt van zijn roem stond, kwam hij met enige regelmaat bij ons thuis langs. M'n broer werkte nl mee aan zijn platen. Als kind zag ik de glamour van de popster, toen hij in een sportwagen (gekocht van minister Luns) en daarna een immense Amerikaanse slee bij ons op bezoek kwam. En ik zag de teloorgang, de vergankelijkheid van alle roem, toen de auto's vervolgens iedere keer kleiner werden. Het eindigde in een lelijk eendje..

peter_heijnen
18 september 2012, 12:15
Ja de teloorgang lijkt idd sneu, hoewel hij er ook met volle wil voor lijkt te kiezen. Ik heb hem zo'n 20 jaar geleden een keer meegemaakt in een erg kleine kleedkamer, erg gelachen met hem. :)

showband
18 september 2012, 12:35
en naar verluidt speelde hij erop in het voorprogramma van de stones in het beruchte kurhausconcert.
Rock'n'roll historie!



zonder af te willen doen aan de gitaar.

De stones speelden 8 augustus 1964 in het kurhaus.

Arman zijn eerste single "En nou ik" kwam uit in 1965. Die werd een grote flop,

wel in het voorprogramma van de stones:
andre van duin (!)
The Telstars
Ritchie Clark en de The Ricochets
Trix / Triks and The Paramounts
Fouryo's

presentatie jos brink (!)
filmbeelden : producent Henk van der Meyden (!)

zoon van Piet
18 september 2012, 14:00
zonder af te willen doen aan de gitaar.

De stones speelden 8 augustus 1964 in het kurhaus.

Arman zijn eerste single "En nou ik" kwam uit in 1965. Die werd een grote flop,

wel in het voorprogramma van de stones:
andre van duin (!)
The Telstars
Ritchie Clark en de The Ricochets
Trix / Triks and The Paramounts
Fouryo's

presentatie jos brink (!)
filmbeelden : producent Henk van der Meyden (!)

Kijk, zo leer ik nog eens wat. Bijvoorbeeld dat je de woorden van een apestonede hippie met een korreltje weed moet nemen.. ;)
Armand heeft waarschijnlijk wel in het voorprogramma van de Stones gestaan, hij wist zich tenmnste nog goed te herinneren dat ie daar de lieve somma van 69 gulden voor betaald kreeg. Maar dat moet dus een ander, later concert zijn geweest.

Rizz
18 september 2012, 14:09
Er zit toch een kern van waarheid in, hij heeft zich gewoon vergist in de locatie (Heel erg kenmerk van apestonede hippies.. :D):

1967
Tot een DJ van Radio Veronica de achterkant gaat draaien: Ben Ik Te Min, het verontwaardigde relaas van een jochie uit de lagere klasse, dat zich hardop afvraagt of hij niet goed genoeg is voor het meisje waar hij verliefd op is. 'Omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne.' Het succes komt zo snel en zo hevig dat in één dag een elpee opgenomen wordt, simpelweg Armand geheten. De eerste LP van Armand wordt in drie versies uitgebracht. De eerste versie opent op de B-kant met het nummer Wat Het Klootjesvolk Wil Weten. Platenmaatschappij Philips heeft bij nader inzien bedenkingen bij de titel en de teksten en vervangt het liedje op latere versies met Want Er Is Niemand. Na de hitnotering van Blommenkinders verschijnt de derde versie van het album. De plaat opent ditmaal met Blommenkinders en eindigt met de B-kant van de single. Op 15 april is Armand een van de voorprogramma's van The Rolling Stones in de Houtrusthallen te Den Haag.

Hier (http://www.muziekencyclopedie.nl/action/entry/Armand) gevonden.

showband
18 september 2012, 14:11
De stones hebben vaak in nederland gespeeld in hun begintijd. Dus het zou goed kunnen dat het gras onze armand parten heeft gespeeld.

ik heb als kleuter logerend bij oma. (in een tent op het gras in de achtertuin van opa) nog huilend wakker gelegen van het concert van de stones 30 mei 1976. Het leek een eeuwigheid te duren!

Nu is het stoerder om te zeggen "ik heb de stones al live horen optreden in 1976" ;)


http://www.youtube.com/watch?v=o3xsnPYzfVQ
http://www.youtube.com/watch?v=ZfitHAFEo_k

zoon van Piet
18 september 2012, 14:29
En in 1967 speelde hij heel waarschijnlijk op deze gitaar..
zeer aannemelijk dat ome Keith nog even belangstellend gekeken heeft naar mijn workhorse...
om vervolgens zelf een Hummingbird te kopen! ;)

Foutjes in de legende van deze gitaar moeten kunnen. Ik heb ook jarenlang opgeschept dat dit de gitaar was die iedereen gehoord heeft op Ben ik te min. Tot bleek dat Armand het ding kocht na de single. maar zelfs daarna hield ik het nog vol, tot hij me vertelde dat hij niet zelf speelt op die plaat.

Laser
19 september 2012, 07:38
:ok: Toch een mooie geschiedenis, één die rook en bier en rauwe muziek uitademt. En het is Armand aan te zien ook.
Lang zal hij leven, lang zal hij leven... !!!!!

Duhsjaak
19 september 2012, 07:43
:ok: .................................................. ......
Lang zal hij leven, lang zal hij leven... !!!!!

Van harte gefeliciteerd.
En inderdaad, lang zullen ze leven. De mannen en de gitaar.

Een prachtverhaal is nooit weg.
Vriendelijke groet, Gus

zoon van Piet
19 september 2012, 11:46
Wie zei daar bier??? De beide Armands zijn geheelonthouders! Die van mij drinkt niet en de ouwe man zelf is echt van de blauwe knoop: hij haat alcohol!

Natuurlijk is deze jongen wel goed doorrookt. Er zit ook van oudsher een aardige brandplek op de gitaar, die eigenlijk alleen van een stevige joint kan zijn...

Hij zal zeker nog lang leven, de laatste jaren heb ik altijd wel een goedkope akoest in huis voor het kampvuur/vakantie/picknickgebeuren. En momenteel heeft ie geen functie in mijn diverse muzikale bezigheden. Hij lijdt dus weinig en wordt liefdevol bespeeld.

Ik zal hem voor dit jubileum maar weer eens nieuwe snaren aantrekken..
Da's een hele operatie, omdat het maple plaatje onder de brug dus kapot aan het gaan is. Tot ik een deskundige reparateur vindt, die ik het ding toe wil vertrouwen (misschien ben ik wel het probleem hier), trek ik de snaren eerst door van die grotere eindbollekes van bassnaren, zodat de druk vd snaar op het blad wat meer verspreid wordt.

chris c
19 september 2012, 11:48
Schitterend verhaal en een gitaar met een ziel! Ben benieuwd hoe ze klinkt. Zeker anders dan een nieuwe J-45? Heb je geen opname? Al is het maar een G-akkoord... ;-)
De achterkant van de kop-halsverbinding vind ik wel pijnlijk om te zien...

humbucker
19 september 2012, 12:04
Misschien moet je ze eens binnendoen bij Stijnkenens van hier op't forum. Die kan je zeker helpen met een restauratie oid.



Mooi ding, nog mooiere geschiedenis!

mikeyaxeman
19 september 2012, 12:17
Mooi verhaal!
Ik vond deze op internet, kon hem niet direct linken dan maar een screenshotje gemaakt.
Dit is Armand dan met jouw Gibson toch?

http://img.photobucket.com/albums/v664/mikeyaxeman/Armand%20Gibson_zps82ac96ed.jpg

zoon van Piet
19 september 2012, 12:59
Leuk! Gôh, wat ziet Armand er hier goed uit! mijn gitaar bedoel ik ;)
Vorig jaar zag ik op een expositie Armand& Armand in full color op de cover van een oud popblad. Ik heb wezenloos staan staren naar de prachtige sunburst finish die er toen op zat..

Ik heb Armand vaak uitgeleend voor opnames ( Whoost, Takkedak, Nova Borgers) maar kan er zo 123 geen joetoepje van vinden..
wacht, hier is nog een oudje (http://www.muzcirart.nl/FILMS/Bertus%20Borgers%20Ver%20van%20hier%20AF%20klein.w mv)van Bertus en mij.. klinkt niet best, maar geeft een indruk. ( met veel open G's!!!!! :) )

Dat DeArmondje in het filmpje beviel me beter dan het dure martin knisperding dat ik ooit in de brug liet bouwen. Maar het zit inmiddels in het klankgat van mijn Guild 12snaar
http://imageshack.us/a/img22/6804/img0108lt.jpg

Mr.Fingers
19 september 2012, 13:31
+1 voor Stijn, dat plaatje vervangen is geen probleem (en da's een bekend euvel van oude(re) gitaren)

zoon van Piet
19 september 2012, 14:33
ik heb het er al met verschillende reparateurs over gehad. Maar het is natuurlijk een emotionele kwestie, want toen een vakman er te licht over sprak ( ouwe erafbeitelen..)haakte ik al af :)
en omdat ik deze alleen in en rond huis gebruik ( wel veelvuldig), heeft het effe geen prioriteit. Het verzorgen van de gitaren van onze liveshow gaat voor..

chris c
19 september 2012, 15:21
Die DeArmond klinkt wel goed, inderdaad beter dan een piëzo.
Meisjes worden tegenwoordig vaak al vroeger dan hun 16de vrouwen... maar het is een oud filmpje he ;-)

zoon van Piet
19 september 2012, 16:24
Die DeArmond klinkt wel goed, inderdaad beter dan een piëzo.
Meisjes worden tegenwoordig vaak al vroeger dan hun 16de vrouwen... maar het is een oud filmpje he ;-)

Meisjes beneden de zestien noem ik geen vrouw! ;)
Oud nummer, idd, nog uit de tijd dat Bertus bij Raymond vh Groenewoud speelde. maar we spelen het nog steeds (http://www.youtube.com/watch?v=cvnrFu-0xvQ) al is t zonder J45.

Het DeArmondje kocht ik nieuw in doos voor twee tientjes ( in guldens) toen een oude muziekzaak haar deuren sloot. geweldige deal.wou dat ik er nog een kon kopen, want ze zijn onbetaalbaar...

Harald
19 september 2012, 17:54
Mooi verhaal... de gitaar die ik het langst in bezit heb is trouwens een elektrische. Geloof dat daarna de Washburn komt die ik kocht als vervanging voor een gestolen Ibanez. De Washburn is alleen nog bruikbaar in Nashville tuning. Bizar genoeg klinkt hij dan op opnames weer geweldig, al is intoneren tricky. En nooit van een bekende gitarist geweest. Meen me vaag te herinneren dat Musica eerst nog op de kop van Stratumseind zat, voordat ze verhuisden. Heb daar die Washburn nog gekocht, net als de eerste LP van Blowbeat, met o.a. een fantastische uitvoering van Drugdealer

zoon van Piet
19 september 2012, 19:43
Meen me vaag te herinneren dat Musica eerst nog op de kop van Stratumseind zat, voordat ze verhuisden. Heb daar die Washburn nog gekocht, net als de eerste LP van Blowbeat, met o.a. een fantastische uitvoering van Drugdealer
Dat was de kruising Stratumseind- Bleekstraat, zoals gezegd. Dat was allemaal in de 80's, toen Joep v Egmond de eigenaar was. De originele zaak was van zijn pa en gevestigd in de Hooghuisstraat.


Schitterend verhaal en een gitaar met een ziel! Ben benieuwd hoe ze klinkt. Zeker anders dan een nieuwe J-45? Heb je geen opname? Al is het maar een G-akkoord... ;-)
De achterkant van de kop-halsverbinding vind ik wel pijnlijk om te zien...

Hij klinkt behoorlijk anders dan een nieuwe, maar dat geldt ook voor Martins, Guilds en noemmaarop. Nieuw is nul, vintage rules..

Die achterkant met littekens ziet er niet uit. Maar is hartstikke stabiel en ik kan niet zeggen dat ik verschil hoor na de nog drie breuken tijdens de laatste 25 jaar. Wel is ie ooit gebroken OP de plek van een van de oorspronkelijke breuken. De verhalen dat een gitaar nooit meer breekt op die plaats zijn dus lulkoek ;)

Harald
19 september 2012, 19:58
Wel is ie ooit gebroken OP de plek van een van de oorspronkelijke breuken. De verhalen dat een gitaar nooit meer breekt op die plaats zijn dus lulkoek ;)

Maar je hebt het ook wel HEEL vaak geprobeerd ;)

zoon van Piet
19 september 2012, 20:14
:)

Alles voor het algemeen belang! ;)

vulvasonic
14 oktober 2012, 22:03
Geweldig verhaal. En als je een gitaar wilt met 'mojo', dan hoort daar zo'n mooi verhaal bij.
Ik vind het ding fantastisch om te zien. En jouw verhaal brengt enkele mooie herinneringen bij me boven. Zo heb ik lang geleden een paar workshops georganiseerd olv Bertus (familie toch?). Hij zal me niet meer kennen, maar voor mij zijn het dierbare herinneringen. Ik heb met zijn zoon zelfs nog voor het eerst mezelf bezat aan de whiskey. :seriousf:

En mijn oom heeft ook in het voorprogramma van de Rolling Stones gespeeld. In Den Bosch, meen ik. Heb ik altijd enorm stoer gevonden om te kunnen vertellen. :D

Gaaf!
Ik hoop dat je er nog vele jaren aan vast mag plakken. :)

Henri H
14 oktober 2012, 22:36
Wat een geweldig verhaal.

Een gitaar met een imposant verleden dus.
Eentje om voor altijd te houden en te 'koesteren'.... maar wel op spelen, natuurlijk.

Gefeliciteerd met jullie jubileum !+1!


..... Het eindigde in een lelijk eendje..Ik kwam hem eind jaren 80(/begin 90?) tegen in de trein toen ik vanuit de Koekstad naar Hardenberg ging. We hebben er samen één gerookt, en het was idd reuze gezellig met hem.
Later die avond speelde hij in "ons OJC", waar hij na afloop mijn OJC-jack overnam voor fl25,-.
Het jaar erop was ie er weer, en had ie mijn jack aan. :)
Toffe gast hoor.

zoon van Piet
15 oktober 2012, 10:22
Helaas lijkt het erop dat het niet best gaat met onze Nationale hippie. Hij zag er altijd al slecht uit, maar het afgelopen jaar lijkt het hard achteruit te zijn gegaan.. :(

Anders dan met mn J 45, die heeft ook veel geleden, maar wordt alleen maar beter!

zoon van Piet
15 oktober 2012, 10:25
Geweldig verhaal. En als je een gitaar wilt met 'mojo', dan hoort daar zo'n mooi verhaal bij.
Ik vind het ding fantastisch om te zien. En jouw verhaal brengt enkele mooie herinneringen bij me boven. Zo heb ik lang geleden een paar workshops georganiseerd olv Bertus (familie toch?). Hij zal me niet meer kennen, maar voor mij zijn het dierbare herinneringen. Ik heb met zijn zoon zelfs nog voor het eerst mezelf bezat aan de whiskey. :seriousf:


Ik hoop dat je er nog vele jaren aan vast mag plakken. :)

Sander B aan de drank? Inmiddels is ie vader van twee kindertjes!

Bertus en ik zijn nog altijd druk bezig, binnenkort een nieuw album en dit seizoen de theatershow 'Ik hou van Herman'..

guitarkid
30 oktober 2012, 14:26
En in 1967 speelde hij heel waarschijnlijk op deze gitaar..
zeer aannemelijk dat ome Keith nog even belangstellend gekeken heeft naar mijn workhorse...
om vervolgens zelf een Hummingbird te kopen! ;)



Laat deze gitaar dan ook maar de boeken in gaan als de gitaar "waar o.a. Wild Horses en Angie op gespeeld hadden kunnen worden"..... :)
Maar wat een mooi verhaal en wat een prachtig instrument!

kapepper
4 november 2012, 07:42
van harte!!!!

Ja zeg dat zijn geen battle scars maar verminkingen
desalniettemin, een mooi ding :)

da Liks
4 november 2012, 08:49
geweldig wat een verhaal!

zoon van Piet
4 november 2012, 13:00
Verminkingen? welnee! want verminken doe je met opzet. En zelfs mijn zoon's karateuitbarsting was alleen maar per ongeluk tegen de gitaar - omdat die opeens in de baan van zijn karatetrap sprong of zo ;)
Als ik naga dat de door mij, mijn vrienden en familie veroorzaakte breuken en beschadigingen over een periode van 25 jaar intensief gebruik hebben plaatsgevonden, vind ik het allemaal erg meevallen. Battlescars zijn het, gewoon de dingen die gebeuren in het leven. Ik heb zelf in diezelfde tijd ook aardig wat butsen opgelopen, waarvan sommige blijvend zichtbaar zijn..

geert1976
4 november 2012, 22:13
Ik heb zelf in diezelfde tijd ook aardig wat butsen opgelopen, waarvan sommige blijvend zichtbaar zijn..

Ghe ghe, dit nodigt eigenlijk weer de nodige opmerkingen uit :D

Mooi verhaal hoor Peer, als ik de volgende keer weer in de buurt ben, neem ik aan dat ik er wel een paar noten op mag spelen;)

zoon van Piet
4 november 2012, 22:58
Hehe, je bent altijd welkom om m te bepotelen. Al logeert ie momenteel bij mn vriendin - want daar moet ik toch ook iets te bepotelen hebben, toch? ;)

geert1976
4 november 2012, 23:31
Hehe, je bent altijd welkom om m te bepotelen. Al logeert ie momenteel bij mn vriendin - want daar moet ik toch ook iets te bepotelen hebben, toch? ;)

Bij Joe vriendin, moet je geen gitaar spelen, daar je "Tieten Boeh!" spelen:seriousf: